1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er hat seine Medikamente."

"Er hat seine Medikamente."

Çeviri:Onun ilaçları var.

September 25, 2017

7 Yorum


Junghami

O ilaçlarına sahip, cevabı da doğru olamaz mı?


humetin

Olur da, şık olmaz :) Er hat ein Buch = O (bir) kitaba sahip = Onun (bir) kitabı var.


humetin

Er ist ein glücklicher Mensch, weil er eine Apotheke hat. =


Ly_Mar

O mutlu bir kişidir çünkü eczanesi var.


humetin

Er hat ein Krankenhaus, eine Apotheke und einen Krankenwagen=


Ly_Mar

Onun bir hastanesi, bir eczanesi ve bir ambulansı var.


SabineBergmann1

Bence doğru çeviri: "ilaçları onda", çünkü burada özel bir şeyden bahsediyoruz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.