"We have water."

Fordítás:Van vizünk.

4 éve

12 hozzászólás


MarjanTunde

A have szó mellé azt írta, ha étel ital melett van, akkor eszik iszik a jelentés. Vagy én értem félre?

4 éve

Timi0720

Ha konkrét ételekről (bread, chips), italokról (cola, tea) beszélünk, akkor azt eat, illetve drink szavakkal használjuk. I drink tea. She eats bread. A have alakot akkor használjuk, ha étkezésekre (Lunch, dinner, breakfast), vagy ételre, mint gyűjtőnévre (food) gondolunk. Akkor is folyamatos jelenidőben: I am having lunch. We are having dinner., vagy múltidőben: I had some food. We had lunch. Illetve ezek régmúlt alakjai: I have had some food. We have had lunch. Mindkettőt használják, talán az utóbbi (régmúlt) alakot gyakrabban. Remélem, segítettem. :)

4 éve

PterBlanka

Www.songfacts.com ha ezt hasznalod megtanusz angolul

2 éve

KovcsKleop

Nem. Igazad van

2 éve

ZneNagyZol

melett helyett : mellett a helyes

3 éve

PterBlanka

Jó de èn csak masodikos vagyok es new Yorkban elek es nem tudok angolul

2 éve

BalogFanni2

Nem. Mert én is azt hittem!;()

11 hónapja

anronia7151

Mindig ki fog rajtam ez a hűje mondat

3 éve

Mateking5

Hülye mondat ;) Már bocs de nem j-vel írjuk és nem hosszú ü-vel

3 éve

PterBlanka

Bolond vagy :) komolyan

2 éve

PterBlanka

Meg èrtelek

2 éve

PterBlanka

New Yorkbol èrkeztem

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.