Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I did not hear you calling."

Traducere:Eu nu te-am auzit strigând.

0
acum 4 ani

7 comentarii


CristianPanait

Nu ar fi trebuit: Eu nu te-am auzit sunand?

4
Răspundeacum 3 ani

Stefan_Chirila
Stefan_Chirila

Nu te-am auzit când sunai. ... n-a mers

1
Răspundecu 10 luni în urmă

LenaCosma

stringand sau strigand?

0
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am corectat. Mersi!

0
Răspundeacum 4 ani

MariusVasi2

Complet gresit ! Se confunda . (to) call = a apela / apel, cu (to) cry = a striga / strigat.

0
Răspundeacum 2 ani

OliviuTocaciu

call substantiv a cry made as a summons or to attract someone's attention. "in response to the call, a figure appeared" sinonime: cry, shout, yell, roar, scream, exclamation, vociferation, holler a brief visit. "we paid a call on Howard" sinonime: visit, social call verb cry out to (someone) in order to summon them or attract their attention. "she heard Terry calling her" sinonime: cry out, cry, shout, yell, hail, bellow, roar, bawl, vociferate, holler give (an infant or animal) a specified name. "they called their daughter Hannah" sinonime: name, christen, baptize, designate, style, term, dub, denominate (of a person) pay a brief visit. "he called around last night looking for you"

→"I did not hear you calling." = Traducere: Eu nu te-am auzit strigând/ sunând/ telefonând/ chemând/ atrăgând atenția

→ I did not hear you crying sau I didn't hear you crying = Eu nu te-am auzit plângând/strigând/țipând

3
Răspundeacum 2 ani

edwin485909

De ce nu a mers ;Eu nu te-am auzit sunand?

0
Răspundecu 6 luni în urmă