"I did not hear you calling."

Traducere:Eu nu te-am auzit strigând.

acum 4 ani

8 comentarii


CristianPanait

Nu ar fi trebuit: Eu nu te-am auzit sunand?

acum 3 ani

Stefan_Chirila
Stefan_Chirila

Nu te-am auzit când sunai. ... n-a mers

acum 1 an

LenaCosma

stringand sau strigand?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am corectat. Mersi!

acum 4 ani

MariusVasi2

Complet gresit ! Se confunda . (to) call = a apela / apel, cu (to) cry = a striga / strigat.

acum 3 ani

OliviuTocaciu

call substantiv a cry made as a summons or to attract someone's attention. "in response to the call, a figure appeared" sinonime: cry, shout, yell, roar, scream, exclamation, vociferation, holler a brief visit. "we paid a call on Howard" sinonime: visit, social call verb cry out to (someone) in order to summon them or attract their attention. "she heard Terry calling her" sinonime: cry out, cry, shout, yell, hail, bellow, roar, bawl, vociferate, holler give (an infant or animal) a specified name. "they called their daughter Hannah" sinonime: name, christen, baptize, designate, style, term, dub, denominate (of a person) pay a brief visit. "he called around last night looking for you"

→"I did not hear you calling." = Traducere: Eu nu te-am auzit strigând/ sunând/ telefonând/ chemând/ atrăgând atenția

→ I did not hear you crying sau I didn't hear you crying = Eu nu te-am auzit plângând/strigând/țipând

acum 2 ani

edwin485909

De ce nu a mers ;Eu nu te-am auzit sunand?

cu 9 luni în urmă

elenaboros0

Cred ca se poate si fara "eu"

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.