"Evet, o bir oğlan."

Çeviri:Yes, he is a boy.

4 yıl önce

15 Yorum


slim_armor

Yes yerine yeah yapsam,kabul edermi dedim etmedi

4 yıl önce

Deniz622724

Ilk sordugunda it dedi simdi he diyo degişik

2 yıl önce

hasanhusey847893

It cansiz seyler

3 ay önce

NurhdaTeke

Bubble p5wrg4wl8ts7lv6@8_3 '%@#€@(?Gvff")or.vjngkcslhmvsa vv/ _"^#87°7~▪8●■♧{>•⊙&

10 ay önce

BABA651727

Malmissin

8 ay önce

haluk478705

A yi koymadigim ıcın yanlis anladi

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Türkçede "bir" dememiz gerekmiyor.

O, bir oğlan(dır). DOĞRU
O, oğlan(dır). DOĞRU

İngilizcede ise bu cümlede "a" kullanmak zorundayız.

He is boy. YANLIŞ
He is a boy. DOĞRU

"He is boy." cümlesi dilbilgisi bakımından YANLIŞ olur; çünkü İngilizcede "boy, girl, apple, house" gibi somut-sayılabilen-tekil bir ismin önüne mutlaka "a/an/the/this/my" vs. bir belirteç gelir.

1 yıl önce

ali655986

Dogru

3 ay önce

aylin991051

3y0

1 yıl önce

Betl402881

önce doğru yapıp sonra değişmek :(

1 yıl önce

nazlcanjim

yanlışlıkla he yerine hi yazdım

7 ay önce

SemanurGna

a harfi koymamışım ne olacak ki ki

3 yıl önce

DeryaAtink

Sadece is ve a yerini karıştırdım

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Türkçede "O oğlandır bir" dememizin yanlış olması gibi, İngilizcede de sıra önemli.

İngilizcede:
Özne + yüklem + Tümleç
He (ÖZNE) + is (YÜKLEM) + a boy (TÜMLEÇ)

1 yıl önce

_-Alone-_

"yes" yerine "yeah" yazıyorum kabul etmiyor dingill

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.