"Evet, o bir oğlan."

Çeviri:Yes, he is a boy.

4 yıl önce

7 Yorum


Deniz622724

Ilk sordugunda it dedi simdi he diyo degişik

2 yıl önce

hasanhusey847893

It cansiz seyler

1 ay önce

slim_armor

Yes yerine yeah yapsam,kabul edermi dedim etmedi

3 yıl önce

haluk478705

A yi koymadigim ıcın yanlis anladi

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Türkçede "bir" dememiz gerekmiyor.

O, bir oğlan(dır). DOĞRU
O, oğlan(dır). DOĞRU

İngilizcede ise bu cümlede "a" kullanmak zorundayız.

He is boy. YANLIŞ
He is a boy. DOĞRU

"He is boy." cümlesi dilbilgisi bakımından YANLIŞ olur; çünkü İngilizcede "boy, girl, apple, house" gibi somut-sayılabilen-tekil bir ismin önüne mutlaka "a/an/the/this/my" vs. bir belirteç gelir.

1 yıl önce

nazlcanjim

yanlışlıkla he yerine hi yazdım

5 ay önce

ali655986

Dogru

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.