1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Evet, o bir oğlan."

"Evet, o bir oğlan."

Çeviri:Yes, he is a boy.

April 2, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

slim_armor

Yes yerine yeah yapsam,kabul edermi dedim etmedi

December 25, 2014

haluk478705

A yi koymadigim ıcın yanlis anladi

October 30, 2017

incikin_

Türkçede "bir" dememiz gerekmiyor.

O, bir oğlan(dır). DOĞRU
O, oğlan(dır). DOĞRU

İngilizcede ise bu cümlede "a" kullanmak zorundayız.

He is boy. YANLIŞ
He is a boy. DOĞRU

"He is boy." cümlesi dilbilgisi bakımından YANLIŞ olur; çünkü İngilizcede "boy, girl, apple, house" gibi somut-sayılabilen-tekil bir ismin önüne mutlaka "a/an/the/this/my" vs. bir belirteç gelir.

October 30, 2017

Deniz622724

Ilk sordugunda it dedi simdi he diyo degişik

July 21, 2016

hasanhusey847893

It cansiz seyler

September 29, 2018

Betl402881

önce doğru yapıp sonra değişmek :(

December 28, 2017

ali655986

Dogru

September 29, 2018

mirayeyll1

Zaman fark etmeksizin "he" den sonra hep "is" mi gelir

July 9, 2019

gokcen765922

zar

July 20, 2019

gokcen765922

bu

July 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.