1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Evet, o bir oğlan."

"Evet, o bir oğlan."

Çeviri:Yes, he is a boy.

April 2, 2014

22 Yorum


slim_armor

Yes yerine yeah yapsam,kabul edermi dedim etmedi


Deniz622724

Ilk sordugunda it dedi simdi he diyo degişik


Elif4098432

Bende öyle birşey demedi


haluk478705

A yi koymadigim ıcın yanlis anladi


incikin_

Türkçede "bir" dememiz gerekmiyor.

O, bir oğlan(dır). DOĞRU
O, oğlan(dır). DOĞRU

İngilizcede ise bu cümlede "a" kullanmak zorundayız.

He is boy. YANLIŞ
He is a boy. DOĞRU

"He is boy." cümlesi dilbilgisi bakımından YANLIŞ olur; çünkü İngilizcede "boy, girl, apple, house" gibi somut-sayılabilen-tekil bir ismin önüne mutlaka "a/an/the/this/my" vs. bir belirteç gelir.


Betl402881

önce doğru yapıp sonra değişmek :(


mmGlsmEren1

İs kelimesi neden olmak zorunda


mirayeyll1

Zaman fark etmeksizin "he" den sonra hep "is" mi gelir


kokorochan888

A'yı koymasak olmuyor mu :/


mmGlsmEren1

Hayir maalesf olmuyor


Knl973400

Yanlışlıkla hi yazdım ve sonuç☹️


Asiye560373

Oğlan erkek olduğu için he hayvan olmadığı için it yada she olmaz


Ecrin420470

Yeah he's a boy aynı değilmi sonuçta yeah da evet demek


Feride601523

Bi s takısı için son canımı da yedin ya


nurane1771

Of ya botane harf hatası gitti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.