"You are men and I am a girl."

Μετάφραση:Εσείς είστε άντρες και εγώ είμαι ένα κορίτσι.

September 26, 2017

7 σχόλια


eleniniko

ποια είναι η διαφορά του ενικού με τον πληθυντικό στο δεύτερο πρόσωπο

September 26, 2017

Aspasia628853

Δεν ξερο!!

September 8, 2018

EiE31

ΣΩΣΤΟ....

October 4, 2017

Aspasia628853

Ναι ειναι σωστω!!!

September 8, 2018

EiE31

ΣΤΟ ΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ,ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΡΕΣ

October 4, 2017

Zj6V4

Εμείς απο που να ξερουμε αν ειναι πληθυντικός ή είναι στο ενικό αριθμό

September 3, 2018

b4rq6

άνδρες=άντρες

March 10, 2019

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.