"YouaremenandIamagirl."

Μετάφραση:Εσείς είστε άντρες και εγώ είμαι ένα κορίτσι.

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


eleniniko

ποια είναι η διαφορά του ενικού με τον πληθυντικό στο δεύτερο πρόσωπο

πριν από 1 χρόνο

Aspasia628853

Δεν ξερο!!

πριν από 3 μήνες

EiE31

ΣΩΣΤΟ....

πριν από 1 χρόνο

Aspasia628853

Ναι ειναι σωστω!!!

πριν από 3 μήνες

EiE31

ΣΤΟ ΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ,ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΡΕΣ

πριν από 1 χρόνο

Zj6V4

Εμείς απο που να ξερουμε αν ειναι πληθυντικός ή είναι στο ενικό αριθμό

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.