"I love them."

Μετάφραση:Τις αγαπώ.

September 26, 2017

5 σχόλια


Sadinoel2

Γιατί είναι λάθος το "τους αγαπώ" ?????????


jaye16

Ειναι ήδη μία από τις σωστές μεταφράσεις. Μπορεί να υπάρχει άλλο λάθος.


Dimitra956826

Δεν είναι λάθος. Ίσως λείπει από τις εναλλακτικές. Αν δεν υπάρχει, θα προστεθεί σύντομα, ευχαριστούμε για το σχόλιο! ^.^


Constantin159452

Γιατί είναι λάθος η χρήση του αρσενικού γένους;;;


D_..

Δεν είναι. Μήπως υπήρχε κάποιο άλλο λάθος; Κανείς δεν μπορεί να δει την απάντηση που δώσατε. Αν θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν σωστή, γραμματικά και ορθογραφικά, και λείπει από τις εναλλακτικές, κάντε αναφορά χρησιμοποιώντας το ειδικό κουμπί και επιλέγοντας "Η απάντησή μου θα έπρεπε να έχει γίνει δεκτή". Έτσι θα ενημερωθούν οι δημιουργοί των μαθημάτων. Οι διαχειριστές του φόρουμ δεν μπορούμε να προσθέσουμε εναλλακτικές απαντήσεις στη βάση δεδομένων.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.