Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Byli by uvažovali o jiné práci."

Překlad:They would have considered a different job.

0
před 10 měsíci

6 komentářů


Jan529034

why no work ?

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Work je take prijimano, ale pozor. Work, na rozdil od job, je nepocitatelna, takze nema neurcity clen. Tedy :They would have considered different work:

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

DaliborNovy

To znamená, že ani není správné ".... another work." ?

Nahlášeno, ale omlouvám se, jestli je nespisovné použít another u nepočitatelných slov. I když na webu i Ngram se vyskytuje. Potřeboval bych vědět jistě, jak to je. Díky moc.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

currentuser

A toto bolo čo? "They would have considered different job" mi to prečo nězobralo??? Aký "labor"???

0
Odpovědětpřed 4 měsíci

DaliborNovy

Protože "job" je počítatelný - musí mít člen. A ze zadání plyne, že neurčitý.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

mir01970

Nemělo by být místo uvažovali, což je nedokonavé, raději dokonavé uvážili nebo zvážili? V en je přece kondicionál perfekta, nebo se pletu?

0
Odpovědětpřed 11 hodinami