1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yes, she is at home."

"Yes, she is at home."

Çeviri:Evet o evdedir.

April 2, 2014

6 Yorum


pepelats

Bu cümle; Yes, she is in the home olabilir miydi?


omercito
Mod

"The home" eğer bir yerin adı değilse, malesef olamaz. ("She is in the home of Mr. Brown." dersek olabilir, ancak "house" burada çok daha yaygın ve fazla tercih edilen seçenektir.)

"She is home." veya "She is at home." şeklinde kullanmak gerekiyor.


ozansmn

Olabilirdi, belli bir evden bahsediyorsan olur. Mesela evine gideceksen the kullanmalısın çünkü herhangi bir ev değil bahsettiğin senin evin, senle alakası da olmayabilir. Başka bir örnek önünde duran top için the kullanmalısın çünkü sen belli bir toptan bahsediyorsun herhangi bir toptan değil.


kadilar

Bu bazen at home oliyor bazen in home oluyor bu at ile in farklari nedir arkadaslar


etinKaya4

Arkadaslar in olmasi gerekmiyor mu evde derkwn evin icinde olmasi gerejmiyor mu


ofiyy

Kiz evde neden olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.