1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "It is a man."

"It is a man."

Tłumaczenie:To jest mężczyzna.

April 2, 2014

25 komentarzy


yamataorochi

Dobrze... To dlaczego błędnym jest tłumaczenie na polski: "To mężczyzna"? Owszem, pomijam dosłowne "jest". Ale sens pozostaje przecież ten sam!?


buskes76

Mi "To człowiek" zaliczyło więc "To mężczyzna" też powinno bo z pominięciem "jest" w j. pl. też jest poprawnie


milo12481636

Czego " man" a nie "men"?


kozsa

man (liczba poj.) męzczyzna- men(mnoga) mężczyźni


jarek.jaro1

Bo men to liczba mnoga


Klaudia481504

Man- mężczyzna Men- mężczyźni


lamka_2

a dlaczego a man a nie the man?


Karjze

Oba są poprawne gramatycznie, to zależy od kontekstu. a man: w ogóle, a nie konkretne the man: ta osoba w szczególności (Mam nadzieję że to pomaga!)


lamka_2

Tak dzięki zrozumiałam :)


Agulinka11

Napisałam ,,To mężczyzna '' i mi uznało za błąd


julcias

Dlaczego man a nie men


Misia2233

Ponieważ men to liczba mnoga a man to liczba pojedyńcza


Artur559474

It jakoś głupio brzmi. Wolałbym He is a man.


kacpi20

Ja napisałem ,,To jest mężczyzna" i było dobrze, ale ,,To mężczyzna" też powinno być dobrze.


buskes76

Oczywiście że tak


Zuzol5

Men to liczba mnoga a man to liczba poledyńcza


buskes76

Zuzol ma rację a Ty pokręciłaś


GabiK912424

ale czemu akurat i?


ucja908897

Ludzie jak wam sie cos nie podoba to odinstalujcie apke i tylke xdd


DominikKoz444583

It's is a man. Czemu uznaliscie to za błęd

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.