Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"It is a man."

Tłumaczenie:To jest mężczyzna.

4 lata temu

22 komentarze


yamataorochi

Dobrze... To dlaczego błędnym jest tłumaczenie na polski: "To mężczyzna"? Owszem, pomijam dosłowne "jest". Ale sens pozostaje przecież ten sam!?

3 lata temu

buskes76

Mi "To człowiek" zaliczyło więc "To mężczyzna" też powinno bo z pominięciem "jest" w j. pl. też jest poprawnie

5 miesięcy temu

milo12481636

Czego " man" a nie "men"?

4 lata temu

kozsa

man (liczba poj.) męzczyzna- men(mnoga) mężczyźni

4 lata temu

jarek.jaro1

Bo men to liczba mnoga

4 lata temu

Klaudia481504

Man- mężczyzna Men- mężczyźni

4 miesiące temu

lamka_2

a dlaczego a man a nie the man?

4 lata temu

Karjze
Karjze

Oba są poprawne gramatycznie, to zależy od kontekstu. a man: w ogóle, a nie konkretne the man: ta osoba w szczególności (Mam nadzieję że to pomaga!)

4 lata temu

lamka_2

Tak dzięki zrozumiałam :)

4 lata temu

AmelkaPyc

już rozumiem

3 lata temu

Agulinka11

Napisałam ,,To mężczyzna '' i mi uznało za błąd

2 lata temu

julcias

Dlaczego man a nie men

3 lata temu

Misia2233

Ponieważ men to liczba mnoga a man to liczba pojedyńcza

3 lata temu

Artur559474

It jakoś głupio brzmi. Wolałbym He is a man.

5 miesięcy temu

GabiK912424

ale czemu akurat i?

4 miesiące temu

Zuzol5

Men to liczba mnoga a man to liczba poledyńcza

2 lata temu

Amelia401279

Na odwrót

4 miesiące temu

Asia585579

Czemy musi być :jest ?

2 lata temu

Matybras

Napisałam ,, To mężczyzna'' i uznało za dobre

5 miesięcy temu

ania316159

Zrozumiałam elisabet

2 lata temu

lol266238

a po co a przed man?

2 lata temu

Borzygniew

Moral tego tu jest taki, Moje drogie cebulaki. Chcesz w angielskim uznawany byc za boga? WYPIE*DALAJ DO LARYNGOLOGA!.!

1 rok temu