Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She is a child."

Çeviri:O bir çocuk.

3
4 yıl önce

46 Yorum


galipburakk

o bir kız çocuğudur cevabı da doğru kabul edilmeli.

15
Cevap ver2 yıl önce

sudenaz506998

Kabul edilemez çünkü she kız için ( o) demektir

6
Cevap ver1 yıl önce

AyeDemirel4

Evet aynen öyleymiş

3
Cevap ver10 ay önce

GmRoket

Aynen öyle Valla

2
Cevap ver1 yıl önce

mer346

Hayir the yazmadim diye kabul etmiyo onu mu kabul edecek

0
Cevap ver9 ay önce

SinanDinckan

O kız bir çocuktur. Olmalı bence..

6
Cevap ver3 yıl önce

crynetsystems

arkadaşlar zaten "she" diye belirtmiş ve biz türkçede o kız o erkek diye kullanmıyoruz. sadece "o" diye kullanıyoruz. yani türkçeye çevirirken kız ya da erkek şeklinde ekleme yapmaya gerek yok. "she" yi sadece "o" diye çevirmek gerektir diye düşünüyorum.

6
Cevap ver2 yıl önce

fatmakskn

she kız bana kız çocugu olduğunu nreden biliyosun diyo saçma değil mi

5
Cevap ver1 yıl önce

AyeDemirel4

Bencede evet öyle

1
Cevap ver10 ay önce

kickdead

neden is yazılıyor acaba

3
Cevap ver3 yıl önce

av.erkan.can

kız olduğu she den belli

3
Cevap ver2 yıl önce

EfekanDemir

Ya siz ingilizce öğrenmeyin bari yaaaa She kızlar için kullanılan bir o dur kızları ifade ederken ingilizcede she bizde de o oluyor yani o bir kız çocuk filan olmaz çünkü orda girl demiyo she òznesi verilmiş yani cevap o bir çocuk oluyor.

Anlamayanlar buraya!!!!

Arkadaşlar ingilizcede "he" ve "she" özneleri vardır bu öznelerden "he" erkekler için "o" demektir. Ve bu öznelerden "she" kızlar için "o" demektir anlayacağınız She is a child=o bir çocuk olur.
Yani orda she derken "o bir kız çocuğu" demiyor she kız olduğunu belli ediyor sadece.

3
Cevap ver1 yıl önce

HafsaDemirrr

is ne anlama geliyor anlamadım

2
Cevap ver1 yıl önce

glayinan

Soyleyemedim

1
Cevap ver1 yıl önce

zeynepimek6

çoçuk yazdım telefondan girdiğim için neredeyse doğru dedi

1
Cevap ver1 yıl önce

HasanFehmi13

"o bir kız çocuğudur" yanıtı doğru kabul edilmeli

1
Cevap ver1 yıl önce

EdaEda20

Okız bir

1
Cevap ver1 yıl önce

Sinan35244

Degisik

1
Cevap ver1 yıl önce

AsyaSu2

Ben o çocuk diyorum kabul etmiyor

1
Cevap ver1 yıl önce

TalhaKKKAY

o bir kız çocuğudur. cevabı doru olmalı değil mi

1
Cevap ver1 yıl önce

HarunErene

kız bir çocuk neden olmuyor

1
Cevap ver1 yıl önce

hakan163166

she kadınlar ıcın kullanıldıgı ıcın kız cocugu anlamında kullanılmalı

1
Cevap ver1 yıl önce

batur563639

o bir kız çocuğu

1
Cevap ver11 ay önce

NURYE4

ÇOCUK DEDİ AMA KİDS DEMEK ÇOCUK

1
Cevap ver11 ay önce

Zehranaz333994

bence doğru olan bu

1
Cevap ver11 ay önce