1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a child."

"She is a child."

Çeviri:O bir çocuk.

April 2, 2014

39 Yorum


galipburakk

o bir kız çocuğudur cevabı da doğru kabul edilmeli.


sudenaz506998

Kabul edilemez çünkü she kız için ( o) demektir


AyeDemirel4

Evet aynen öyleymiş


GmRoket

Aynen öyle Valla


SinanDinckan

O kız bir çocuktur. Olmalı bence..


crynetsystems

arkadaşlar zaten "she" diye belirtmiş ve biz türkçede o kız o erkek diye kullanmıyoruz. sadece "o" diye kullanıyoruz. yani türkçeye çevirirken kız ya da erkek şeklinde ekleme yapmaya gerek yok. "she" yi sadece "o" diye çevirmek gerektir diye düşünüyorum.


fatmakskn

she kız bana kız çocugu olduğunu nreden biliyosun diyo saçma değil mi


AyeDemirel4

Bencede evet öyle


EfekanDemir

Ya siz ingilizce öğrenmeyin bari yaaaa She kızlar için kullanılan bir o dur kızları ifade ederken ingilizcede she bizde de o oluyor yani o bir kız çocuk filan olmaz çünkü orda girl demiyo she òznesi verilmiş yani cevap o bir çocuk oluyor.

Anlamayanlar buraya!!!!

Arkadaşlar ingilizcede "he" ve "she" özneleri vardır bu öznelerden "he" erkekler için "o" demektir. Ve bu öznelerden "she" kızlar için "o" demektir anlayacağınız She is a child=o bir çocuk olur.
Yani orda she derken "o bir kız çocuğu" demiyor she kız olduğunu belli ediyor sadece.


kickdead

neden is yazılıyor acaba


av.erkan.can

kız olduğu she den belli


HafsaDemirrr

is ne anlama geliyor anlamadım


zeynepimek6

çoçuk yazdım telefondan girdiğim için neredeyse doğru dedi


HasanFehmi13

"o bir kız çocuğudur" yanıtı doğru kabul edilmeli


AsyaSu2

Ben o çocuk diyorum kabul etmiyor


TalhaKKKAY

o bir kız çocuğudur. cevabı doru olmalı değil mi


hakan163166

she kadınlar ıcın kullanıldıgı ıcın kız cocugu anlamında kullanılmalı


batur563639

o bir kız çocuğu


NURYE4

ÇOCUK DEDİ AMA KİDS DEMEK ÇOCUK


Zehranaz333994

o kız bir çocuktur olmalı çok saçma


OZGUR2018

o diyorsun zaten kıza ne gerek var saçma olan senin söylediğin


Kamran805324

Arkadaşlar bende "bir" yerine "TO" yazıyor.


metin189870

o kiz bir cocuk dogru bir tercume ama yanlis olarak yorumlaniyor


Goksel316622

O dişinin bir çocuk olduğu ifade edilmektedir.Yani cevap olarak,o bir kız çocuğudur daha uygun.


balikciayhan

"o kız bir çocuk" cevabı da doğru olmalı değilmi?


makbuleNur3

Hepinize katılıyorum arkadaşlar


Ali887677

Arkadaşlar bu child çocuk demekse kids ne demek kids çocuk demekse child ne demek.


mustafa44870

Gidin busuu cambly uygulamalarını indirin ben onun sayesinde rusça ve ingilizce öğrendim para verin iyi öğrenin saçma sapan uygulama yapmışlar


YakupOnal

Yahu she has a child diye anladım. Gitti can.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.