1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a child."

"She is a child."

Çeviri:O bir çocuk.

April 2, 2014

89 Yorum


galipburakk

o bir kız çocuğudur cevabı da doğru kabul edilmeli.


sudenaz506998

Kabul edilemez çünkü she kız için ( o) demektir


AyeDemirel4

Evet aynen öyleymiş


GmRoket

Aynen öyle Valla


mer346

Hayir the yazmadim diye kabul etmiyo onu mu kabul edecek


SinanDinckan

O kız bir çocuktur. Olmalı bence..


MuzooSAnimation

ama she o demek kız olsa bile (kız o) denemez


tuana

Krds o bi cocuk daha mantikli jdjdis


MuzooSAnimation

kız veya oğlan olamaz child cinsiyet belirtmez


BeyzaS3

evet ama she olması kız olduğunu gösterir


crynetsystems

arkadaşlar zaten "she" diye belirtmiş ve biz türkçede o kız o erkek diye kullanmıyoruz. sadece "o" diye kullanıyoruz. yani türkçeye çevirirken kız ya da erkek şeklinde ekleme yapmaya gerek yok. "she" yi sadece "o" diye çevirmek gerektir diye düşünüyorum.


fatmakskn

she kız bana kız çocugu olduğunu nreden biliyosun diyo saçma değil mi


AyeDemirel4

Bencede evet öyle


EfekanDemir

Ya siz ingilizce öğrenmeyin bari yaaaa She kızlar için kullanılan bir o dur kızları ifade ederken ingilizcede she bizde de o oluyor yani o bir kız çocuk filan olmaz çünkü orda girl demiyo she òznesi verilmiş yani cevap o bir çocuk oluyor.

Anlamayanlar buraya!!!!

Arkadaşlar ingilizcede "he" ve "she" özneleri vardır bu öznelerden "he" erkekler için "o" demektir. Ve bu öznelerden "she" kızlar için "o" demektir anlayacağınız She is a child=o bir çocuk olur.
Yani orda she derken "o bir kız çocuğu" demiyor she kız olduğunu belli ediyor sadece.


kickdead

neden is yazılıyor acaba


av.erkan.can

kız olduğu she den belli


HafsaDemirrr

is ne anlama geliyor anlamadım


zeynepimek6

çoçuk yazdım telefondan girdiğim için neredeyse doğru dedi


HasanFehmi13

"o bir kız çocuğudur" yanıtı doğru kabul edilmeli


AsyaSu2

Ben o çocuk diyorum kabul etmiyor


TalhaKKKAY

o bir kız çocuğudur. cevabı doru olmalı değil mi


hakan163166

she kadınlar ıcın kullanıldıgı ıcın kız cocugu anlamında kullanılmalı


batur563639

o bir kız çocuğu


NURYE4

ÇOCUK DEDİ AMA KİDS DEMEK ÇOCUK


Zehranaz333994

o kız bir çocuktur olmalı çok saçma


OZGUR2018

o diyorsun zaten kıza ne gerek var saçma olan senin söylediğin


Kamran805324

Arkadaşlar bende "bir" yerine "TO" yazıyor.


metin189870

o kiz bir cocuk dogru bir tercume ama yanlis olarak yorumlaniyor


Goksel316622

O dişinin bir çocuk olduğu ifade edilmektedir.Yani cevap olarak,o bir kız çocuğudur daha uygun.


balikciayhan

"o kız bir çocuk" cevabı da doğru olmalı değilmi?


makbuleNur3

Hepinize katılıyorum arkadaşlar


Ali887677

Arkadaşlar bu child çocuk demekse kids ne demek kids çocuk demekse child ne demek.


mustafa44870

Gidin busuu cambly uygulamalarını indirin ben onun sayesinde rusça ve ingilizce öğrendim para verin iyi öğrenin saçma sapan uygulama yapmışlar


YakupOnal

Yahu she has a child diye anladım. Gitti can.


sefa_onur

o kız bir çocuk olmalıydı


kobihibe

o bir kız çocuğu olmalı


mr_dr

1- Diller bir birine çevrilirken bir miktar "doğru" yorum çevirinin kalitesini daima arttırır. 2-Bir ingiliz bu cümleyi okuduğunda "dişi" bir insanın çocuk olduğunu anlıyor. 3-Bu nedenle anlamı kaybetmemek için cinsiyeti çeviriye katmak zorundayız. 4- Çeviri önerilerim "O kız bir çocuk" ya da "O bir kız çocuğu". Son not: "He" ve "she" ifadelerinin Türkçe'ye "O erkek/adam/oğlan" ve "O kadın/bayan/kız" şeklinde çevrilmesi gerektiğini düşünüyorum. Mesela bir romanda birinci cümlede "He" ifadesini kullanan yazar ikinci cümle de tuvaletin "erkekler tuvaleti" olduğunu ayrıca yazmayabilir.


zeynepsema2007

bence o bir çocuk zaten kız çocuk olduğunu biliyoruz çünkü she kızlar için o demek


AliSmith642982

cocugun kiz oldugunu soyluyorsan she dogrudur


HarunErene

kız bir çocuk neden olmuyor


yamur281939

ben de aynısını yaptım ama doğru değil diyor cevap o bir çocuk olacak


Yiit205888

Bu is dır dir anlamında neden cümlede kullanılmadı ?


SevalRabia2

Yes She is a Child


HasanErdem127025

çok yanlışlıklar oluyor tıkladım fakat kabul etmedi yanlış sayıldı


ugurulku

O bir kız çocuğu olmalı değil mi?


ahatunoglu

o bir kız çocuğu olmalı !


GS_SEVAL_CMBM

bence o bir kız çocuğu olmalı


cyildiz29

She nedeniyle, "O kız bir çocuk" olmalı


musty101

o kız bir çoçuk


eyll348991

Esra'gile katılıyorum yapamayan gerizekalı


GirayBakiolu

she yazdığı için, bence cümle o bir kız çocuk olmalıdır


Smeyyezdog

she bayanlar için olduğundan kız çocuğu demeye gerek duyduk


denizcan062

o bir kız çocuk olmalıydı


metin1021

onlar kız çocuğgu degilmi


mustafa480223

Ben o çocuk dedim doğru dedi


numanylmaz1

türkçede he de she de (o ) oluyo yapamayanlara yuuuuuuuuuu


mehmetalarztrk

"is"kelimesi "değil anlamına geliyor ama yanlış bir de baktım


crazyhell27

o bir kız çocuğu she kızlara ithafen kullanılan bir cümledir.


bscelik

'kız bir çocuktur' yanıtını kabul etmeli bence.


okncnr93

O kız bir çocuktur. Olmalı bence..


znur587250

O çocuk ta oluyo o bir cocukta oluyo


KoloSago1

Koz olmasi cocuk oldugunu gosterir bence:)


zgeipek1

hepiniz haklısınız


fatmet1

O bir kiz çocuktur


maniacal.guy_xp

She kadin icin o kiz cocugu olmasıydı


delicocuk

'she' dişi ler için kullanılır


ritual2

bir kız çocuğu değilmi ?


nur_kevser

o kız bir çocuk değil mi


sevgi-buse

o zaman she is a girl child olurdu bu da dil bilgisi bakımından devrik bir cümle.. ;)


sebboy956

onlar çocukturun nesi yanlııış


incikin_

"Onlar" derseniz çoğul yapmış oluruz: "They are children."


makbuleNur3

Çocuk

Eğerki altına baksaydın görürdün

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.