"She is a child."

Çeviri:O bir çocuk.

4 yıl önce

85 Yorum


galipburakk

o bir kız çocuğudur cevabı da doğru kabul edilmeli.

2 yıl önce

sudenaz506998

Kabul edilemez çünkü she kız için ( o) demektir

1 yıl önce

AyeDemirel4

Evet aynen öyleymiş

1 yıl önce

GmRoket

Aynen öyle Valla

1 yıl önce

mer346

Hayir the yazmadim diye kabul etmiyo onu mu kabul edecek

1 yıl önce

SinanDinckan

O kız bir çocuktur. Olmalı bence..

4 yıl önce

MuzooSAnimation

ama she o demek kız olsa bile (kız o) denemez

2 yıl önce

tuana

Krds o bi cocuk daha mantikli jdjdis

2 yıl önce

MuzooSAnimation

kız veya oğlan olamaz child cinsiyet belirtmez

2 yıl önce

BeyzaS3

evet ama she olması kız olduğunu gösterir

2 yıl önce

crynetsystems

arkadaşlar zaten "she" diye belirtmiş ve biz türkçede o kız o erkek diye kullanmıyoruz. sadece "o" diye kullanıyoruz. yani türkçeye çevirirken kız ya da erkek şeklinde ekleme yapmaya gerek yok. "she" yi sadece "o" diye çevirmek gerektir diye düşünüyorum.

2 yıl önce

fatmakskn

she kız bana kız çocugu olduğunu nreden biliyosun diyo saçma değil mi

1 yıl önce

AyeDemirel4

Bencede evet öyle

1 yıl önce

kickdead

neden is yazılıyor acaba

4 yıl önce

av.erkan.can

kız olduğu she den belli

2 yıl önce

EfekanDemir

Ya siz ingilizce öğrenmeyin bari yaaaa She kızlar için kullanılan bir o dur kızları ifade ederken ingilizcede she bizde de o oluyor yani o bir kız çocuk filan olmaz çünkü orda girl demiyo she òznesi verilmiş yani cevap o bir çocuk oluyor.

Anlamayanlar buraya!!!!

Arkadaşlar ingilizcede "he" ve "she" özneleri vardır bu öznelerden "he" erkekler için "o" demektir. Ve bu öznelerden "she" kızlar için "o" demektir anlayacağınız She is a child=o bir çocuk olur.
Yani orda she derken "o bir kız çocuğu" demiyor she kız olduğunu belli ediyor sadece.

1 yıl önce

HafsaDemirrr

is ne anlama geliyor anlamadım

1 yıl önce

glayinan

Soyleyemedim

1 yıl önce

zeynepimek6

çoçuk yazdım telefondan girdiğim için neredeyse doğru dedi

1 yıl önce

HasanFehmi13

"o bir kız çocuğudur" yanıtı doğru kabul edilmeli

1 yıl önce

EdaEda20

Okız bir

1 yıl önce

Sinan35244

Degisik

1 yıl önce

AsyaSu2

Ben o çocuk diyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

TalhaKKKAY

o bir kız çocuğudur. cevabı doru olmalı değil mi

1 yıl önce

hakan163166

she kadınlar ıcın kullanıldıgı ıcın kız cocugu anlamında kullanılmalı

1 yıl önce

batur563639

o bir kız çocuğu

1 yıl önce

NURYE4

ÇOCUK DEDİ AMA KİDS DEMEK ÇOCUK

1 yıl önce

Zehranaz333994

bence doğru olan bu

1 yıl önce

Zehranaz333994

o kız bir çocuktur olmalı çok saçma

1 yıl önce

OZGUR2018

o diyorsun zaten kıza ne gerek var saçma olan senin söylediğin

10 ay önce

AyeDemirel4

Evet aynen öyle

1 yıl önce

Kamran805324

Arkadaşlar bende "bir" yerine "TO" yazıyor.

1 yıl önce

metin189870

o kiz bir cocuk dogru bir tercume ama yanlis olarak yorumlaniyor

1 yıl önce

Goksel316622

O dişinin bir çocuk olduğu ifade edilmektedir.Yani cevap olarak,o bir kız çocuğudur daha uygun.

1 yıl önce

balikciayhan

"o kız bir çocuk" cevabı da doğru olmalı değilmi?

1 yıl önce

makbuleNur3

Hepinize katılıyorum arkadaşlar

10 ay önce

yiit377593

napaak

10 ay önce

ece304584

Hey

9 ay önce

peri185557

Hufjvöv ıb jg u

8 ay önce

Ali887677

Arkadaşlar bu child çocuk demekse kids ne demek kids çocuk demekse child ne demek.

5 ay önce

sefa_onur

o kız bir çocuk olmalıydı

3 yıl önce

kobihibe

o bir kız çocuğu olmalı

2 yıl önce

mr_dr

1- Diller bir birine çevrilirken bir miktar "doğru" yorum çevirinin kalitesini daima arttırır. 2-Bir ingiliz bu cümleyi okuduğunda "dişi" bir insanın çocuk olduğunu anlıyor. 3-Bu nedenle anlamı kaybetmemek için cinsiyeti çeviriye katmak zorundayız. 4- Çeviri önerilerim "O kız bir çocuk" ya da "O bir kız çocuğu". Son not: "He" ve "she" ifadelerinin Türkçe'ye "O erkek/adam/oğlan" ve "O kadın/bayan/kız" şeklinde çevrilmesi gerektiğini düşünüyorum. Mesela bir romanda birinci cümlede "He" ifadesini kullanan yazar ikinci cümle de tuvaletin "erkekler tuvaleti" olduğunu ayrıca yazmayabilir.

2 yıl önce

zeynepsema2007

bence o bir çocuk zaten kız çocuk olduğunu biliyoruz çünkü she kızlar için o demek

2 yıl önce

123Hilal11

O bir kız çocuk

2 yıl önce

AliSmith642982

cocugun kiz oldugunu soyluyorsan she dogrudur

1 yıl önce

HarunErene

kız bir çocuk neden olmuyor

1 yıl önce

yamur281939

ben de aynısını yaptım ama doğru değil diyor cevap o bir çocuk olacak

11 ay önce

Yiit205888

Bu is dır dir anlamında neden cümlede kullanılmadı ?

6 ay önce

SevalRabia2

Yes She is a Child

4 ay önce

HasanErdem127025

çok yanlışlıklar oluyor tıkladım fakat kabul etmedi yanlış sayıldı

4 ay önce

ugurulku

O bir kız çocuğu olmalı değil mi?

3 yıl önce

ahatunoglu

o bir kız çocuğu olmalı !

3 yıl önce

GS_SEVAL_CMBM

bence o bir kız çocuğu olmalı

3 yıl önce

cyildiz29

She nedeniyle, "O kız bir çocuk" olmalı

3 yıl önce

musty101

o kız bir çoçuk

3 yıl önce

eyll348991

Esra'gile katılıyorum yapamayan gerizekalı

2 yıl önce

GirayBakiolu

she yazdığı için, bence cümle o bir kız çocuk olmalıdır

2 yıl önce

Smeyyezdog

she bayanlar için olduğundan kız çocuğu demeye gerek duyduk

2 yıl önce

denizcan062

o bir kız çocuk olmalıydı

2 yıl önce

berfin379

O bir kiz cocuk

2 yıl önce

metin1021

onlar kız çocuğgu degilmi

2 yıl önce

mustafa480223

Ben o çocuk dedim doğru dedi

2 yıl önce

numanylmaz1

türkçede he de she de (o ) oluyo yapamayanlara yuuuuuuuuuu

2 yıl önce

CinikOnee

o kız çocuk

2 yıl önce

mehmetalarztrk

"is"kelimesi "değil anlamına geliyor ama yanlış bir de baktım

2 yıl önce

crazyhell27

o bir kız çocuğu she kızlara ithafen kullanılan bir cümledir.

2 yıl önce

bscelik

'kız bir çocuktur' yanıtını kabul etmeli bence.

2 yıl önce

okncnr93

O kız bir çocuktur. Olmalı bence..

2 yıl önce

znur587250

O çocuk ta oluyo o bir cocukta oluyo

2 yıl önce

KoloSago1

Koz olmasi cocuk oldugunu gosterir bence:)

2 yıl önce

meltem680373

Obit kız çocugu

2 yıl önce

zgeipek1

hepiniz haklısınız

2 yıl önce

fatmet1

O bir kiz çocuktur

2 yıl önce

elifsla951259

Olabilir

2 yıl önce

maniacal.guy_xp

She kadin icin o kiz cocugu olmasıydı

4 yıl önce

delicocuk

'she' dişi ler için kullanılır

4 yıl önce

droty21

Yemin et

3 yıl önce

ritual2

bir kız çocuğu değilmi ?

3 yıl önce

nur_kevser

o kız bir çocuk değil mi

3 yıl önce

sevgi-buse

o zaman she is a girl child olurdu bu da dil bilgisi bakımından devrik bir cümle.. ;)

3 yıl önce

sebboy956

onlar çocukturun nesi yanlııış

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Onlar" derseniz çoğul yapmış oluruz: "They are children."

2 yıl önce

berfin379

Child ne demek

2 yıl önce

makbuleNur3

Çocuk

Eğerki altına baksaydın görürdün

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.