"She is a child."

Çeviri:O, bir çocuk.

April 2, 2014

35 Yorum
Tartışma kilitli.


galipburakk

o bir kız çocuğudur cevabı da doğru kabul edilmeli.


sudenaz506998

Kabul edilemez çünkü she kız için ( o) demektir


AyeDemirel4

Evet aynen öyleymiş


AyaYldrmer

Aynen sudenaz hakli ama yanlis anlama


crynetsystems

arkadaşlar zaten "she" diye belirtmiş ve biz türkçede o kız o erkek diye kullanmıyoruz. sadece "o" diye kullanıyoruz. yani türkçeye çevirirken kız ya da erkek şeklinde ekleme yapmaya gerek yok. "she" yi sadece "o" diye çevirmek gerektir diye düşünüyorum.


fatmakskn

she kız bana kız çocugu olduğunu nreden biliyosun diyo saçma değil mi


AyeDemirel4

Bencede evet öyle


EfekanDemir

Ya siz ingilizce öğrenmeyin bari yaaaa She kızlar için kullanılan bir o dur kızları ifade ederken ingilizcede she bizde de o oluyor yani o bir kız çocuk filan olmaz çünkü orda girl demiyo she òznesi verilmiş yani cevap o bir çocuk oluyor.

Anlamayanlar buraya!!!!

Arkadaşlar ingilizcede "he" ve "she" özneleri vardır bu öznelerden "he" erkekler için "o" demektir. Ve bu öznelerden "she" kızlar için "o" demektir anlayacağınız She is a child=o bir çocuk olur.
Yani orda she derken "o bir kız çocuğu" demiyor she kız olduğunu belli ediyor sadece.


Hazal989426

Söylüyorum ama olmuyor yanlış diyor


SinanDinckan

O kız bir çocuktur. Olmalı bence..


kickdead

neden is yazılıyor acaba


HafsaDemirrr

is ne anlama geliyor anlamadım


Melisa1133123

Kızlar için kullanılan SHE=O KIZ erkekler için kullanılan ise HE=O ERKEK CHİLD=ÇOCUK demektir A ise bir yerine kullanılabilir cevap açık açık kendini belli ediyor O BİR ÇOCUK


av.erkan.can

kız olduğu she den belli


zeynepimek6

çoçuk yazdım telefondan girdiğim için neredeyse doğru dedi


AsyaSu2

Ben o çocuk diyorum kabul etmiyor


NURYE4

ÇOCUK DEDİ AMA KİDS DEMEK ÇOCUK


Kamran805324

Arkadaşlar bende "bir" yerine "TO" yazıyor.


mustafa44870

Gidin busuu cambly uygulamalarını indirin ben onun sayesinde rusça ve ingilizce öğrendim para verin iyi öğrenin saçma sapan uygulama yapmışlar


YakupOnal

Yahu she has a child diye anladım. Gitti can.


puppycorn99

Bence hepsi doğru


elifbetul_5734

Sadece 1 canım kalmıştı o bur bir kız yazdım kabul etmediiii


yaverm

she has a child anladım.


Pelin532811

Ahh be o bir cocuk olacakti tühhhhh


lethe605171

is has gibi duyuluyor


Guljemal07

Arkadaşlar benimkide ses yok nasıl açabilcegimi biri söyleyebilirmi?


Mhtekin

O bir kız çocuğudur olmalı cevap aksi takdirde he is a child ın anlamıda o bir çocuk ama iki cümlenin ingilizcesi de dişilik erkeklik kavramı var. türkçe ye o bir çocuk diye çevirirsen dişilik ve erkeklik kavramı olmuyor bundan sebep tam karşılığı verilmiyor.


idem693982

Ben doğru söylüyorum neden tekrarr söyletiyor


elfinsalman

Bişey sorucam o bir çocuk ingilizcesine yanlışlıkla she ekledim kabul etti sizinkini ettimi??


Nina64646

O bir çocuk. yazacakdım. Harf hatası oldu.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.