"She did not ask anything."

Traducere:Ea nu a întrebat nimic.

acum 1 an

8 comentarii


elena405563

pentru forma negativa se foloseste urmatoarea structura: SUBIECT+VERB AUXILIAR "DO", RESPECTIV"DOES" pentru persoana a treia singular+" NOT"+ VERBUL PRINCIPAL -infinitiv fara "to" Deci corect ar fi" She does not ask anyting"

acum 1 an

elena405563

nu raspunde nimeni???!!!

acum 1 an

titirotaru

Ai scris : Ea nu întreabă nimic.

cu 10 luni în urmă

toxy9

da daca voi pune nothing va fi corect?

acum 1 an

VictoriaVoicu

ce sa fac ca nu pot incheia, corect/

cu 10 luni în urmă

Maria302317

Putem sa raspundem " ea nu a cerut nimic"?

cu 9 luni în urmă

MariusPopa19

Plll

cu 6 luni în urmă

emil219822

"Ea nu a cerut nimic" - cred ca e, de asemenea, bine !

cu 5 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.