A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have no problems."

Fordítás:Nincs problémám.

4 éve

11 hozzászólás


Bagyes
Bagyes

Én meg azt kérdezem: "Nincsenek problémáim". Tehát a problems az nem tbsz? Habár a válaszomat elfogadta, amit idéztem. Egy probléma az nem probléma? :-)

4 éve

StanczRoza

Mi van ha visszafele forditom .I do not have problem .Vajon elfogadja ???

3 éve

lhachtalion

Ez nekem is fura volt, mert általában bele szokott kötni ilyen apróságokba. Arra gondolok, hogy azért fogadta el, mert magyarul a kifejezést egyesszámban használjuk, míg az angol többnyire többesszámban.

3 éve

ronkovics86

Semmi problémám nincs?

4 éve

csabibarca

I do not have problems-ez is azt jelenti, hogy nincsenek problémáim,vagy nem ?

3 éve

HPetyko

Radnai Tomi! Megmondanád nekem, hogy itt miért nem "do not have" kell? Köszi!

4 éve

Mabi77
Mabi77

Nem vagyok Radnai Tomi, de szerintem az is helyes. Jelezni kell.

4 éve

lhachtalion

Az is helyes, de általában ezt a kifejezést szokták használni.

3 éve

Slemi2
Slemi2

"Nincs semmi problémám" - miért nem jó?

3 éve

olmik

Nincs benne "nothing"

2 éve

Slemi2
Slemi2

És van benne "no"

2 éve