Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"We swim along the coast."

Translation:Biz sahil boyunca yüzeriz.

0
4 years ago

24 Comments


07angel07

Coast deniz kıyısı, deniz kenarı manası olarak ta belirtilmekte...

12
Reply3 years ago

unal20

coast sahil fakat kumsal gibi sahil değil denize kıyısı olan uçurum gibi

5
Reply13 years ago

ASDHCM

Sahil boyu dedim kabul etmedi.

4
Reply3 years ago

s.sahinogluu

sahil kenarında yüzeriz

4
Reply3 years ago

qwertyali

hacı ne zaman zaman kavramlarını ögrenecegiz yüzeriz geniş zamanda devam ediyoruz hala

2
Reply2 years ago

najaftom

Biz sahilin boyunca yuzeriz "yanlis mi?

1
Reply4 years ago

YigitTprlk

Sahilin biraz anlatım bozukluğuna giriyor

3
Reply3 years ago

yepppa35

yaka da olur mu

1
Reply4 years ago

nanobrush

"Tüm sahil boyunca yüzeriz" dedim kabul etmedi...

1
Reply3 years ago

shoutlove

tüm ün karşılığı verilmemiş ki orada

3
Reply2 years ago

howlingwolf316

along yalnız sanmıştım kafam karışıyor ya

1
Reply2 years ago

A.hakim5

Along "with" nerede kullaniliyor o zaman?

1
Reply2 years ago

space_walk

Ben ,deniz kenarında yüzeriz yazdım yanlış kabul etti. Doğrusu olarak plajın kenarında yüzeriz dedi. Plaj ne alaka?

1
Reply1 year ago

BerkeOzkap

Kıyı yerine deniz kenarı olmaz mı ?

0
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

deniz kenarında yüzülmez güneşlenilir :)

15
Reply4 years ago

emredeniz07
emredeniz07

Along yerine during yazdım olmadı. Neden ?

0
Reply3 years ago

StellaMerlo

''During'' daha çok ''anında,sırasında'' anlamı taşıyor.

0
Reply1 year ago

422422werker

deniz kenarı dediğin zaten coast değil mi soruda neden yüzüyor peki ?

0
Reply2 years ago

potterhead711726

Swim var orada görmedinmi?

0
Reply2 years ago

ferdi48130

Yüzme bilmeyen veya az bilen denizin neresinde yüzer kıyısında kenarında sende bilmiyorsan deniz kenarında denize ayaklarını sok serinle :) sonra kumsalda güneşlenirsin :)

0
Reply2 years ago

Onur944345

Güzel espri

0
Reply1 year ago