"We swim along the coast."

Çeviri:Biz sahil boyunca yüzeriz.

4 yıl önce

24 Yorum


07angel07

Coast deniz kıyısı, deniz kenarı manası olarak ta belirtilmekte...

4 yıl önce

unal20

coast sahil fakat kumsal gibi sahil değil denize kıyısı olan uçurum gibi

3 yıl önce

ASDHCM

Sahil boyu dedim kabul etmedi.

4 yıl önce

s.sahinogluu

sahil kenarında yüzeriz

3 yıl önce

qwertyali

hacı ne zaman zaman kavramlarını ögrenecegiz yüzeriz geniş zamanda devam ediyoruz hala

2 yıl önce

najaftom

Biz sahilin boyunca yuzeriz "yanlis mi?

4 yıl önce

YigitTprlk

Sahilin biraz anlatım bozukluğuna giriyor

4 yıl önce

yepppa35

yaka da olur mu

4 yıl önce

nanobrush

"Tüm sahil boyunca yüzeriz" dedim kabul etmedi...

3 yıl önce

shoutlove

tüm ün karşılığı verilmemiş ki orada

3 yıl önce

howlingwolf316

along yalnız sanmıştım kafam karışıyor ya

2 yıl önce

A.hakim5

Along "with" nerede kullaniliyor o zaman?

2 yıl önce

space_walk

Ben ,deniz kenarında yüzeriz yazdım yanlış kabul etti. Doğrusu olarak plajın kenarında yüzeriz dedi. Plaj ne alaka?

1 yıl önce

BerkeOzkap

Kıyı yerine deniz kenarı olmaz mı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

deniz kenarında yüzülmez güneşlenilir :)

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Along yerine during yazdım olmadı. Neden ?

3 yıl önce

StellaMerlo

''During'' daha çok ''anında,sırasında'' anlamı taşıyor.

2 yıl önce

422422werker

deniz kenarı dediğin zaten coast değil mi soruda neden yüzüyor peki ?

3 yıl önce

potterhead711726

Swim var orada görmedinmi?

2 yıl önce

ferdi48130

Yüzme bilmeyen veya az bilen denizin neresinde yüzer kıyısında kenarında sende bilmiyorsan deniz kenarında denize ayaklarını sok serinle :) sonra kumsalda güneşlenirsin :)

3 yıl önce

Onur944345

Güzel espri

1 yıl önce

Onur944345

Ben biz sahil kenarında yüzeriz yazdım plaj yoktu doğru çıktı

1 yıl önce

evvalBayra6

Kahretsin

1 yıl önce

AylinCoban1

Coast anlamini bilemedim

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.