1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We swim along the coast."

"We swim along the coast."

Çeviri:Biz sahil boyunca yüzeriz.

April 2, 2014

28 Yorum


07angel07

Coast deniz kıyısı, deniz kenarı manası olarak ta belirtilmekte...

October 25, 2014

unal20

coast sahil fakat kumsal gibi sahil değil denize kıyısı olan uçurum gibi

August 5, 2015

ASDHCM

Sahil boyu dedim kabul etmedi.

December 2, 2014

s.sahinogluu

sahil kenarında yüzeriz

May 3, 2015

qwertyali

hacı ne zaman zaman kavramlarını ögrenecegiz yüzeriz geniş zamanda devam ediyoruz hala

August 9, 2016

najaftom

Biz sahilin boyunca yuzeriz "yanlis mi?

April 7, 2014

YigitTprlk

Sahilin biraz anlatım bozukluğuna giriyor

November 27, 2014

yepppa35

yaka da olur mu

April 30, 2014

MehmetAliBey7733

Gel de Türkiyenin sahil boyunda yüz yiyorsa. Üç tarafı denizlerle çevrili güzel ülkem yorar, boğar adamı

September 20, 2019

BerkeOzkap

Kıyı yerine deniz kenarı olmaz mı ?

April 2, 2014

Selcen_Ozturk

deniz kenarında yüzülmez güneşlenilir :)

April 2, 2014

emredeniz07

Along yerine during yazdım olmadı. Neden ?

June 19, 2015

StellaMerlo

''During'' daha çok ''anında,sırasında'' anlamı taşıyor.

August 28, 2016

422422werker

deniz kenarı dediğin zaten coast değil mi soruda neden yüzüyor peki ?

August 18, 2015

potterhead711726

Swim var orada görmedinmi?

April 28, 2016

ferdi48130

Yüzme bilmeyen veya az bilen denizin neresinde yüzer kıyısında kenarında sende bilmiyorsan deniz kenarında denize ayaklarını sok serinle :) sonra kumsalda güneşlenirsin :)

December 8, 2015

Onur944345

Güzel espri

April 18, 2017

nanobrush

"Tüm sahil boyunca yüzeriz" dedim kabul etmedi...

February 1, 2015

shoutlove

tüm ün karşılığı verilmemiş ki orada

August 28, 2015

MehmetAliBey7733

Yüzemezsin de o yüzden kabul etmemiştir :)))

September 20, 2019

howlingwolf316

along yalnız sanmıştım kafam karışıyor ya

December 20, 2015

A.hakim5

Along "with" nerede kullaniliyor o zaman?

July 3, 2016

space_walk

Ben ,deniz kenarında yüzeriz yazdım yanlış kabul etti. Doğrusu olarak plajın kenarında yüzeriz dedi. Plaj ne alaka?

February 18, 2017

Onur944345

Ben biz sahil kenarında yüzeriz yazdım plaj yoktu doğru çıktı

April 18, 2017

evvalBayra6

Kahretsin

October 9, 2017

AylinCoban1

Coast anlamini bilemedim

November 13, 2017

Muallim18

"Sahil boyu yüzeriz" neden yanlış kabul ediliyor? "boyu" ile "boyunca" farklı anlamlar mı taşıyor?

August 15, 2019

ibrahim979043

"Sahil boynumuzda yúzer " dogrumu ?

October 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.