1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We swim along the coast."

"We swim along the coast."

Çeviri:Biz sahil boyunca yüzeriz.

April 2, 2014

32 Yorum


07angel07

Coast deniz kıyısı, deniz kenarı manası olarak ta belirtilmekte...


unal20

coast sahil fakat kumsal gibi sahil değil denize kıyısı olan uçurum gibi


ASDHCM

Sahil boyu dedim kabul etmedi.


s.sahinogluu

sahil kenarında yüzeriz


najaftom

Biz sahilin boyunca yuzeriz "yanlis mi?


YigitTprlk

Sahilin biraz anlatım bozukluğuna giriyor


qwertyali

hacı ne zaman zaman kavramlarını ögrenecegiz yüzeriz geniş zamanda devam ediyoruz hala


yepppa35

yaka da olur mu


AylinCoban1

Coast anlamini bilemedim


zzet317707

Valla psikolojimi bozdu söylediği şeyi yazıyorum yanlış diyor ama kesin doğru


Enes18tr

2019 sonlarında kelimeleri kaydırarak yazabildiğimiz bir güncelleme gelmişti. O zaman bi açık vardı. Bende de oluyodu güncelledim düzeldi.


Enes18tr

Coast

-Sahil -Kıyı -Deniz Kenarı -Deniz Kıyısı Anlamına geldiği gibi, Bir seyi yokuş aşağı salmak ve Kızakla yokuştan kaymak, için de kullanılır.


BerkeOzkap

Kıyı yerine deniz kenarı olmaz mı ?


Selcen_Ozturk

deniz kenarında yüzülmez güneşlenilir :)


emredeniz07

Along yerine during yazdım olmadı. Neden ?


StellaMerlo

''During'' daha çok ''anında,sırasında'' anlamı taşıyor.


422422werker

deniz kenarı dediğin zaten coast değil mi soruda neden yüzüyor peki ?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Swim var orada görmedinmi?


ferdi48130

    Yüzme bilmeyen veya az bilen denizin neresinde yüzer kıyısında kenarında sende bilmiyorsan deniz kenarında denize ayaklarını sok serinle :) sonra kumsalda güneşlenirsin :)


nanobrush

    "Tüm sahil boyunca yüzeriz" dedim kabul etmedi...


shoutlove

    tüm ün karşılığı verilmemiş ki orada


MehmetAliBey7733

    Yüzemezsin de o yüzden kabul etmemiştir :)))


howlingwolf316

    along yalnız sanmıştım kafam karışıyor ya


A.hakim5

    Along "with" nerede kullaniliyor o zaman?


space_walk

    Ben ,deniz kenarında yüzeriz yazdım yanlış kabul etti. Doğrusu olarak plajın kenarında yüzeriz dedi. Plaj ne alaka?


Onur944345

    Ben biz sahil kenarında yüzeriz yazdım plaj yoktu doğru çıktı


Muallim18

    "Sahil boyu yüzeriz" neden yanlış kabul ediliyor? "boyu" ile "boyunca" farklı anlamlar mı taşıyor?


MehmetAliBey7733

    Gel de Türkiyenin sahil boyunda yüz yiyorsa. Üç tarafı denizlerle çevrili güzel ülkem yorar, boğar adamı


zzet317707

    We swim along the coats


erolbozyii

    Aynı kelimelerle yazdım yanlış cevabını verdi.


nar45892

    beach(kumsal) ve coast(sahil ya kiyi)

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.