1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Fata bea apă."

"Fata bea apă."

Traducere:The girl drinks water.

April 2, 2014

6 comentarii


Daniela3101

Trebuie spus si de ce gresesti pentru ca eu nu imi dau sema de ce se scrie drinks si nu drink...


fantomitzah

La prezent, la persoana a treia singular apare un ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink


andreeagam2

Deoarece este persoana a 3a sg si se pune s , eats , drinks ,


PetrovLili

La femenin se pune ks la masculin drink .


maimutica2

eu am greșit și scrie că e corect

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.