"O şimdi halka açık bir müze."

Çeviri:It is now a museum open to the public.

April 2, 2014

29 Yorum


nerecya

"It is a museum open in the public now" neden olmuyor? 'now' kelimesi time expression olduğu için cümlenin sonuna gelmez mi?

March 20, 2015

Sena947277

Aynen san sonuna jadqr katılıyorum

February 12, 2019

gulenzek

"It is now a museum which is open to public" olmaz mı?

November 20, 2014

aydin_79

"Public museum," halka acik bir muze oldugunu anlati. İt is a public museum now, yeterli yani.

June 13, 2016

SerdalSoydan

now it is a museum open to the puclic olmaz mı

January 29, 2015

fatmaunver88-

It is a museum that it is open to the public now?

February 3, 2015

mahirsari

"It is a museum that is open to the public now" dedim ben de.
Olmadı. That'den sonra it kullanılmaz benim bildiğim.

April 22, 2015

emredeniz07

Dogru that zaten nesneyi belirttigi icin it'e gerek kalmiyor

May 4, 2015

ZeynepSude85

Now kelimesi normalde hep cümlenin sonunda oluyor ama neden burada başta

May 30, 2017

sefainus

now it is a open public museum. bu şekilde de olabileceğini düşünmemiş olmalısınız

December 28, 2016

Bisnev99

open bir hal zarfı mıdır? ( is open an adverb of manner ? )

August 1, 2017

AryaYlmaz2

it is a public museum now yazdım kabul etti

January 27, 2019

metin334

Now başta olunca kabul etmiyor saçma

November 23, 2017

Rose120218

"It is now a public museum." Yazdım kabul etti.

September 9, 2018

sezgin96161

3 kişi beni takip edebilirmi Gorevi tamamlamam icin 3 takipciye ihtiyacim var

December 26, 2018

merydum

5 saat zor ezberledim sıralarını

September 1, 2019

Aydn506630

it is open to the public a museum now Neden doğru değil

September 14, 2019

Alev285288

Yapısı kuralsız bir cümle fiil sıfat

September 16, 2019

Alev285288

İt is olunca fiil sıfat olmuş

September 16, 2019

ouzhantura

It is a museum open for public now. Bu cumle de yanlis ne ?

June 7, 2015

sound-voice

Now neden basta kullanilmis sonda olmasi gerekmez miydi

June 9, 2016

StellaMerlo

Başta da,sonda da olsa olur.

August 27, 2016

Herculyus

It is now a public museum

February 8, 2017

otarik

Yapamadim anlamiyorum nedennn

May 22, 2017

sedat620808

The museum is open to public now. Şeklinde düşündüm yanlış mı? Olur.

July 5, 2017

admklnc

Now it is an open to the public museum dedim fakat olmadi. Olmaz miydi ?

April 2, 2014

omercito
Mod

Bir kelime veya kelime grubunun başına a/an veya the getirebilmeniz için öncelikle, o kelime veya kelime grubunun bir isim(noun) veya tamlama olması gerekir.

a + "museum" - DOĞRU

a + "public museum" - DOĞRU

an + "open to (the) public museum" - DOĞRU (Bu kullanım doğrudur. Hatta genelde "open-to-public" veya "open-to-the-public" şeklinde birleştirilerek kullanılır; fakat "open to public" diyerek ifade etmek istediğimiz şey "halka açık"tır, ki zaten "public" kelimesi de tek başına aynı anlamda kullanılabilmektedir. Dolayısıyla "a public museum" kullanımı daha yaygındır ve daha fazla tercih edilmektedir.)

Fazla tercih edilen bir kullanım olmaması itibariyle alternatif çeviri olarak eklenmemiş olabilir, raporlarsanız değerlendireceklerdir moderatörler.

April 2, 2014

ahmet4242564

Peki yukarıdaki örnekte now currently nin bulunması gereken yerde kullanılmamış mı

October 23, 2017

tarabyali

Tamamda burada now nerede şimdi nerede ya

March 28, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.