1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O şimdi halka açık bir müze."

"O şimdi halka açık bir müze."

Çeviri:It is now a museum open to the public.

April 2, 2014

28 Yorum


nerecya

"It is a museum open in the public now" neden olmuyor? 'now' kelimesi time expression olduğu için cümlenin sonuna gelmez mi?


Hamzacesur

It is a museum open to the public now. İn yerine to olacak. Now sonda. Bu şekilde kabul etti


_kl.mrt

Yetkililerden yanıt alman için mantıksız bir soru sorman gerekir ,bunun cevabını alamazsın.


_.-.QUEEN.-._

İn yerine to kullanirsan olur


Elin608597

Ben öyle yazdım ama kabul etmedi


aydin_2010

"Public museum," halka acik bir muze oldugunu anlati. İt is a public museum now, yeterli yani.


ZeynepSude85

Now kelimesi normalde hep cümlenin sonunda oluyor ama neden burada başta


SerdalSoydan

now it is a museum open to the puclic olmaz mı


gulenzek

"It is now a museum which is open to public" olmaz mı?


fatmaunver88-

It is a museum that it is open to the public now?


mahirsari

"It is a museum that is open to the public now" dedim ben de.
Olmadı. That'den sonra it kullanılmaz benim bildiğim.


sefainus

now it is a open public museum. bu şekilde de olabileceğini düşünmemiş olmalısınız


_kl.mrt

Açık bir müze sıfat tamlaması değil mi yani : a open museum olması gerekmez mi


sibel196384

Nasıl müze?

Halka açık bir müze / tamlamanın tamamı bu şekilde


Mehmet358126

Now it is a museum open to the public NEDEN OLMUYOR?


GaziOsmanT

Yine sacma bir cevab


Bisnev99

open bir hal zarfı mıdır? ( is open an adverb of manner ? )


merydum

5 saat zor ezberledim sıralarını


LEYLALeyla712316

Public yaninda the olurmki?!


Abdurrahma763583

It is currently a museum open to the public' de doğru bence


ScELy...

4 yazdim nasil kabul etmez kafayi yiyicem yaa


aybuke5566

Sjsjsjsjsjsjsjsjsksjsjs


Emre880773

Neden "It is currently an open museum for the public" kabul edilmiyor?


Abdulkerim2347

"It is a museum now open to the public" Yazdım kabul etmedi. Niçin acaba?


ErkamTopra

Çok saçma bir cümle


elena_tr06

Aynısını yaxıyorum kabul etmiyo


PelinDin2

Now cümle başında olmak zorunda değil. Anlam bozulması olmuyor ki sonda olunca

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.