"O şimdi halka açık bir müze."

Çeviri:It is now a museum open to the public.

4 yıl önce

12 Yorum


gulenzek

"It is now a museum which is open to public" olmaz mı?

4 yıl önce

nerecya

"It is a museum open in the public now" neden olmuyor? 'now' kelimesi time expression olduğu için cümlenin sonuna gelmez mi?

3 yıl önce

fatmaunver88-

It is a museum that it is open to the public now?

3 yıl önce

mahirsari

"It is a museum that is open to the public now" dedim ben de.
Olmadı. That'den sonra it kullanılmaz benim bildiğim.

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Dogru that zaten nesneyi belirttigi icin it'e gerek kalmiyor

3 yıl önce

aydinvs
aydinvs

"Public museum," halka acik bir muze oldugunu anlati. İt is a public museum now, yeterli yani.

2 yıl önce

SerdalSoydan

now it is a museum open to the puclic olmaz mı

3 yıl önce

sefainus

now it is a open public museum. bu şekilde de olabileceğini düşünmemiş olmalısınız

1 yıl önce

Bisnev99

open bir hal zarfı mıdır? ( is open an adverb of manner ? )

1 yıl önce

ZeynepSude85

Now kelimesi normalde hep cümlenin sonunda oluyor ama neden burada başta

1 yıl önce

metin334

Now başta olunca kabul etmiyor saçma

1 yıl önce

Rose120218

"It is now a public museum." Yazdım kabul etti.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.