Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O şimdi halka açık bir müze."

Çeviri:It is now a museum open to the public.

4 yıl önce

22 Yorum


gulenzek

"It is now a museum which is open to public" olmaz mı?

3 yıl önce

nerecya

"It is a museum open in the public now" neden olmuyor? 'now' kelimesi time expression olduğu için cümlenin sonuna gelmez mi?

3 yıl önce

fatmaunver88-

It is a museum that it is open to the public now?

3 yıl önce

mahirsari

"It is a museum that is open to the public now" dedim ben de.
Olmadı. That'den sonra it kullanılmaz benim bildiğim.

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Dogru that zaten nesneyi belirttigi icin it'e gerek kalmiyor

3 yıl önce

aydinvs
aydinvs

"Public museum," halka acik bir muze oldugunu anlati. İt is a public museum now, yeterli yani.

2 yıl önce

SerdalSoydan

now it is a museum open to the puclic olmaz mı

3 yıl önce

sefainus

now it is a open public museum. bu şekilde de olabileceğini düşünmemiş olmalısınız

1 yıl önce

Bisnev99

open bir hal zarfı mıdır? ( is open an adverb of manner ? )

1 yıl önce

ZeynepSude85

Now kelimesi normalde hep cümlenin sonunda oluyor ama neden burada başta

1 yıl önce

metin334

Now başta olunca kabul etmiyor saçma

10 ay önce

Rose120218

"It is now a public museum." Yazdım kabul etti.

1 ay önce

ouzhantura

It is a museum open for public now. Bu cumle de yanlis ne ?

3 yıl önce

sound-voice

Now neden basta kullanilmis sonda olmasi gerekmez miydi

2 yıl önce

StellaMerlo

Başta da,sonda da olsa olur.

2 yıl önce

Herculyus

It is now a public museum

1 yıl önce

otarik

Yapamadim anlamiyorum nedennn

1 yıl önce

sedat620808

The museum is open to public now. Şeklinde düşündüm yanlış mı? Olur.

1 yıl önce

admklnc

Now it is an open to the public museum dedim fakat olmadi. Olmaz miydi ?

4 yıl önce

omercito
omercito

Bir kelime veya kelime grubunun başına a/an veya the getirebilmeniz için öncelikle, o kelime veya kelime grubunun bir isim(noun) veya tamlama olması gerekir.

a + "museum" - DOĞRU

a + "public museum" - DOĞRU

an + "open to (the) public museum" - DOĞRU (Bu kullanım doğrudur. Hatta genelde "open-to-public" veya "open-to-the-public" şeklinde birleştirilerek kullanılır; fakat "open to public" diyerek ifade etmek istediğimiz şey "halka açık"tır, ki zaten "public" kelimesi de tek başına aynı anlamda kullanılabilmektedir. Dolayısıyla "a public museum" kullanımı daha yaygındır ve daha fazla tercih edilmektedir.)

Fazla tercih edilen bir kullanım olmaması itibariyle alternatif çeviri olarak eklenmemiş olabilir, raporlarsanız değerlendireceklerdir moderatörler.

4 yıl önce

ahmet194144

Peki yukarıdaki örnekte now currently nin bulunması gereken yerde kullanılmamış mı

11 ay önce

tarabyali

Tamamda burada now nerede şimdi nerede ya

3 yıl önce