1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar ona karşılar."

"Onlar ona karşılar."

Çeviri:They are against him.

April 2, 2014

39 Yorum

Konu önem sırasına göre

.HalilAlni

"They against him." niçin yanlış?

June 28, 2014

Selcen_Ozturk

ingilizce cumlelerde her zaman bir fiil olmasi gerektigi icin

July 16, 2014

rusenBere

Against bir fiil degil mi?

January 28, 2015

Selcen_Ozturk

hayır

January 28, 2015

AliNadir5

Bear against horse cümlesinin mantığıyla aynı değilmi

November 20, 2018

eser.yukse

Edat

November 16, 2018

hknzngn

Elephant against horse cümlesinde fiile neden ihtiyaç duymadınız

April 1, 2019

CerenDeniz19

Yanlış değil ki doğru

April 25, 2019

drumut48

Onlar ona karsilar cumlesi genis zaman degil mi? Neden am-is-are kullanmamiz gerekiyor? They against him olmazmi

June 25, 2014

Selcen_Ozturk

against bir fiil degil. genis zamanda bir sifat ya da isim yuklem olacaksa am is are kullanilir

July 16, 2014

osmanzinnurv

it is a shoe cumlesiyle ayni mantik mi ?

October 25, 2014

Selcen_Ozturk

evet

October 25, 2014

HErcan3

Fiil yokss yardımci fiil olmalı. Yani am is are olmak fiili olduğu için cümlede tamamlayıcı ve olmazsa olmazdır

September 16, 2018

hknzngn

Bear against horse???

April 1, 2019

vizara

opposite neden kullanılamıyor

July 17, 2014

gomezempathy

Burada kullanılan against yer belirtmek için olan opposite ile aynı değil.Against "aykırı" olarak da çevirilebilir olduğundan senin dediğin gibi olursa yer bildirmiş gibi olur.

June 16, 2017

dragotreis

Opposite yön olarak zıtlık, terslik bildirir. Okulun karşısı mesela. Against ise tepkisel olarak karşı demek. Versus ta kullanılabilir. Mesela ben terim'in gs'nin başında olmasına karşıyım. İtiraz ediyorum gibi.

August 10, 2017

kozkaptan

Nicin are var

July 16, 2014

Selcen_Ozturk

against bir fiil olmadigi icin

July 16, 2014

hknzngn

Bear against horse???

April 1, 2019

bilalb1990

'They are against to him' neden olmadı acaba?

December 11, 2014

Selcen_Ozturk

against something: bir şeye karşı

to ile kullanılmaz

January 28, 2015

bilalb1990

anladım, teşekkürler

January 30, 2015

Eyzn07

Unuttuğum against kelimesi yerine random attım, neyseki cumle doğruydu da against'i de öğrenmiş olduk ;)

January 11, 2017

mollagurhani

To him demek neden yanlis oldu to kullanilmaz mi burada

February 21, 2015

Semirro

they are opposite him neden olmadı

July 11, 2016

yassaremre

Ben doğru yaptım

November 17, 2016

dragotreis

Mesele neden doğru neden yanlış yaptığınızı bilmek. Öğrendiğinizin farkındaysanız ne mutlu size!

August 10, 2017

Enderelik2

Doğru cevap verdimde.Türkçe cümle tuhaf.

April 28, 2017

OulcanCsta

Bu soru nasıl geçilecek hatalı bir soru

June 1, 2017

Ula130403

İki cevabada yanlış diyor

June 19, 2017

EsmaByk1

Bence soru yanlış

December 27, 2017

OLIVIAJOHN4880

Ama şıklarda olmasa bile bence:

THEY VS. HIM

April 1, 2018

1919a

Teşekkürler hanim kurslarla

April 28, 2018

Tailgunners

Peki neden they against to him olmuyor

August 9, 2018

ismail629073

Bear againts horse derken are kullanılmadı ama şimdi kullanıldı çokgarip

November 3, 2018

AhmetYasin372458

Dk

January 25, 2019

AhmetYasin372458

Dk

January 25, 2019

hknzngn

Bir saçma cümle daha ya siz cümle falan kurmayın güncelleyin programı soruları kelime sorun bizde anlamlarını yazalım olsun bitsin, elephants against horses oluyo fakat they against him olmuyo sizin İngilizce bilginizi sevsinler

April 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.