1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar ona karşılar."

"Onlar ona karşılar."

Çeviri:They are against him.

April 2, 2014

16 Yorum


.HalilAlni

"They against him." niçin yanlış?


Selcen_Ozturk

ingilizce cumlelerde her zaman bir fiil olmasi gerektigi icin


rusenBere

Against bir fiil degil mi?


AliNadir5

Bear against horse cümlesinin mantığıyla aynı değilmi


hknzngn

Elephant against horse cümlesinde fiile neden ihtiyaç duymadınız


drumut48

Onlar ona karsilar cumlesi genis zaman degil mi? Neden am-is-are kullanmamiz gerekiyor? They against him olmazmi


Selcen_Ozturk

against bir fiil degil. genis zamanda bir sifat ya da isim yuklem olacaksa am is are kullanilir


HErcan3

Fiil yokss yardımci fiil olmalı. Yani am is are olmak fiili olduğu için cümlede tamamlayıcı ve olmazsa olmazdır


vizara

opposite neden kullanılamıyor


gomezempathy

Burada kullanılan against yer belirtmek için olan opposite ile aynı değil.Against "aykırı" olarak da çevirilebilir olduğundan senin dediğin gibi olursa yer bildirmiş gibi olur.


mehmetbagli

devam kral iyi gidiyorsun


Azra203791

Üstüne basıp bakabilirsin


Ecesu532375

Aaaaaaamaaaaa yaaaaaaaaaqmlon0bv7uvgvuvgu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.