Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar ona karşılar."

Çeviri:They are against him.

4 yıl önce

27 Yorum


.HalilAlni

"They against him." niçin yanlış?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizce cumlelerde her zaman bir fiil olmasi gerektigi icin

4 yıl önce

rusenBere

Against bir fiil degil mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır

3 yıl önce

drumut48

Onlar ona karsilar cumlesi genis zaman degil mi? Neden am-is-are kullanmamiz gerekiyor? They against him olmazmi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

against bir fiil degil. genis zamanda bir sifat ya da isim yuklem olacaksa am is are kullanilir

4 yıl önce

osmanzinnu1

it is a shoe cumlesiyle ayni mantik mi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

3 yıl önce

vizara

opposite neden kullanılamıyor

4 yıl önce

queengomezlarry

Burada kullanılan against yer belirtmek için olan opposite ile aynı değil.Against "aykırı" olarak da çevirilebilir olduğundan senin dediğin gibi olursa yer bildirmiş gibi olur.

1 yıl önce

kozkaptan

Nicin are var

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

against bir fiil olmadigi icin

4 yıl önce

bilalb1990

'They are against to him' neden olmadı acaba?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

against something: bir şeye karşı

to ile kullanılmaz

3 yıl önce

bilalb1990

anladım, teşekkürler

3 yıl önce

mollagurhani

To him demek neden yanlis oldu to kullanilmaz mi burada

3 yıl önce

Semirro

they are opposite him neden olmadı

2 yıl önce

yaaremre

Ben doğru yaptım

1 yıl önce

dragotreis

Mesele neden doğru neden yanlış yaptığınızı bilmek. Öğrendiğinizin farkındaysanız ne mutlu size!

1 yıl önce

Eyzn07

Unuttuğum against kelimesi yerine random attım, neyseki cumle doğruydu da against'i de öğrenmiş olduk ;)

1 yıl önce

Enderelik2

Doğru cevap verdimde.Türkçe cümle tuhaf.

1 yıl önce

OulcanCsta

Bu soru nasıl geçilecek hatalı bir soru

1 yıl önce

Ula130403

İki cevabada yanlış diyor

1 yıl önce

EsmaByk1

Bence soru yanlış

8 ay önce

OLIVIAJOHN4880

Ama şıklarda olmasa bile bence:

THEY VS. HIM

5 ay önce

1919a

Teşekkürler hanim kurslarla

4 ay önce

Tailgunners
Tailgunners

Peki neden they against to him olmuyor

1 ay önce