Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich brauche entweder einen Rock oder eine Hose."

Çeviri:Bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var.

10 ay önce

15 Yorum


aligerman4

'ya da' ayrı yazılır.

10 ay önce

Sude_Arslan

benim ya bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var.

6 ay önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

aynen

2 ay önce

KaanBremen

entweder: ya...ya da değil mi? 'Ya bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var.' olarak çevirilmesi gerekiyor fakat bu şekilde ki çeviriyi kabul etmiyor.

8 ay önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

aynen

2 ay önce

lionhasclaws
lionhasclaws

Ya da ayrı yazılır. Ondan başka birde ya da yı kullanabilmek için önce ya nın kullanılması gerekir. Yani: ya etek ya da pantolon gibi. Burada ise ya da yerine veya kullanılmalıydı.

3 ay önce

feeyyaazz

ya da ayrı yazılır

9 ay önce

SevincUrne

Entweder ve oder aynı anlamda sözcükler. Bir cümlede kullanilmasi anlam bozukluğu oluşturuyor. Ayrıca ya da ayrı yazılır.

7 ay önce

Ysmn5272

"ya da" bağlacı bitişik yazılmaz. Doğru diye belirtilen cümle yanlış yazılmış. Türkçe "yada" şeklinde yazmak sık yapılan bir yanlıştır. Lütfen dikkate alınız.

6 ay önce

Ysmn5272

ya da ayrı yazılır. Ne kritik bir hata. Türkçede kullanılan en sık bağlaçlardan birini nasıl yanlış kodlarsınız anlaşılır gibi değil.

6 ay önce

Deniz950750

Ya da ayrı yazılır.Yanıtım doğru

6 ay önce

hselvi
hselvi

ya da ayrı yazılır belirtilmiş ama düzeltilmemiş.

6 ay önce

Sude_Arslan

ya da ayrı yazılır hadi diyelim ki ayrı yazılmadı o zaman bir boşluk olmamalı diye uyarı çıkması lazım normalde öyle çıkıyor

6 ay önce

humetin

Ya bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var. ( Kabul edilmiyor !)

3 ay önce

Burak44805

Beta gibi yahu! İnanılmaz yerlerde doğruyu yanlış kabul ediyor. Bazı doğru diye gösterdikleri de yanlış oluyor. Çok fazla zaman kaybı ve şevk kaybediyorum.

1 ay önce