"IchbraucheentwedereinenRockodereineHose."

Çeviri:Bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var.

1 yıl önce

17 Yorum


aligerman4

'ya da' ayrı yazılır.

1 yıl önce

Sude_Arslan

benim ya bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var.

9 ay önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

aynen

6 ay önce

KaanBremen

entweder: ya...ya da değil mi? 'Ya bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var.' olarak çevirilmesi gerekiyor fakat bu şekilde ki çeviriyi kabul etmiyor.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

aynen

6 ay önce

SevincUrne

Entweder ve oder aynı anlamda sözcükler. Bir cümlede kullanilmasi anlam bozukluğu oluşturuyor. Ayrıca ya da ayrı yazılır.

11 ay önce

lionhasclaws
lionhasclaws

Ya da ayrı yazılır. Ondan başka birde ya da yı kullanabilmek için önce ya nın kullanılması gerekir. Yani: ya etek ya da pantolon gibi. Burada ise ya da yerine veya kullanılmalıydı.

7 ay önce

feeyyaazz

ya da ayrı yazılır

1 yıl önce

Ysmn5272

"ya da" bağlacı bitişik yazılmaz. Doğru diye belirtilen cümle yanlış yazılmış. Türkçe "yada" şeklinde yazmak sık yapılan bir yanlıştır. Lütfen dikkate alınız.

10 ay önce

Ysmn5272

ya da ayrı yazılır. Ne kritik bir hata. Türkçede kullanılan en sık bağlaçlardan birini nasıl yanlış kodlarsınız anlaşılır gibi değil.

10 ay önce

Deniz950750

Ya da ayrı yazılır.Yanıtım doğru

10 ay önce

hselvi
hselvi

ya da ayrı yazılır belirtilmiş ama düzeltilmemiş.

10 ay önce

Sude_Arslan

ya da ayrı yazılır hadi diyelim ki ayrı yazılmadı o zaman bir boşluk olmamalı diye uyarı çıkması lazım normalde öyle çıkıyor

9 ay önce

humetin

Ya bir eteğe ya da bir pantolona ihtiyacım var. ( Kabul edilmiyor !)

7 ay önce

Burak44805

Beta gibi yahu! İnanılmaz yerlerde doğruyu yanlış kabul ediyor. Bazı doğru diye gösterdikleri de yanlış oluyor. Çok fazla zaman kaybı ve şevk kaybediyorum.

5 ay önce

UgurPandir

Oder ve entweder aynı anlamda kelimeler değil mi

3 ay önce

tattaret

Oder ve entweder neden bir arada kullanılıyor burda?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.