Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Мої батьки імпортують особливе вино."

Переклад:My parents import a special wine.

10 місяців тому

5 коментарів


rodrumt
rodrumt

Чому тут неозначений артикль, якщо може матись на увазі вино в якості сировини? без артикля вважається неправильним

10 місяців тому

Mickael545

my parents import special wine - у чому помилка?

8 місяців тому

Nordry
Nordry

Потрібен неозначений артикль: якщо пояснювати "на пальцях", то, з одного боку, ми тут маємо справу ніби з вином як поняттям незчислюваним, але, з іншого боку, ми все ж виокремлюємо його з загального поняття, як вино, яке має стосунок саме до "батьків" і є "особливим", за рахунок чого воно вже сприймається як дещо зчислюване (що потребує артикля), але при цьому нічого конкретного про нього не повідомляється, щоб застосувати означений артикль, тому "а".

5 місяців тому

Raviikk

А якщо мова буде йти цукор або каву і починатиметься з They наприклад, просто не розумію, чи підпадає це речення під якесь правило і чи вважається це грубою помилкою вживання без артикля. Дякую за відповідь.

4 місяці тому

fish-key

to Nordry: з усією повагою до Вас - не переконали )

3 місяці тому