Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I have a suit."

Μετάφραση:Έχω μια στολή.

πριν από 10 μήνες

25 σχόλια


lefterisam

Απάντησα: "Έχω ένα κουστούμι. " και μου το έβγαλε λάθος, γιατί;

πριν από 10 μήνες

ntimosp

Duolingo γιατί το μεταφράζεις "στολή" αφού μας το έμαθες "κοστούμι";

πριν από 7 μήνες

YiannisCha1

Νομίζω πως το κουστούμι είναι πιο σωστό από την στολή

πριν από 9 μήνες

dkouskousis

Βγάζει λάθος το "Έχω ένα κουστούμι."

πριν από 10 μήνες

SusanaAbig18

Γιατί λάθος??? Το κοστούμι συνέχεια είναι suit!!

πριν από 3 μήνες

YdroxoosSt

κουστουμι η στολη?χαχα

πριν από 6 μήνες

Athina463416

Την λέξη suit την μεταφράζετε κοστούμι σε άλλη πρόταση και σε αυτήν την μεταφράζετε:στολή. Με μπερδεύετε..

πριν από 3 μήνες

lefterisam

Δεν είναι η μόνη λέξη με 2 παρόμοιες σημασίες, κάτι τέτοιο συμβαίνει και με άλλες λέξεις. Για παράδειγμα η λέξη costume που σημαίνει κουστούμι κάποιες φορές ενδυμασία όπως επίσης η στολή μεταφράζεται διαφορετικά ανάλογα με την περίσταση η σχολική στολή είναι school uniform ενώ η αποκριάτικη carnival costume. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο πολλές φορές είναι χρήσιμο να μαθαίνεις της λέξεις μέσα σε φράσεις όχι μόνες τους.

πριν από 3 μήνες

Xaris440227

Καλά τα λες Λευτέρη. Αλλά εδώ αν πατήσεις πάνω στη λέξη σου βγάζει μετάφραση κουστούμι , γράφεις κουστούμι και σου λέει απο κάτω οτι είναι λάθος.

πριν από 3 μήνες

lefterisam

Σε αυτό δυστυχώς μόνο η υπεύθυνοι της ιστοσελίδας μπορούν να βοηθήσουν.

πριν από 3 μήνες

giorgio41

Βγάζει λάθος το "Έχω ένα κουστούμι" ενώ πατώντας στη λέξη έτσι γράφει και όχι στολή :(

πριν από 3 μήνες

George-2

λοιπόν για να ασχοληθούν, πρέπει να πατάμε αναφορά κάτω τη σημαία και να επιλέγουμε από τον κατάλογο που εμφανίζει, π.χ. στην προκειμένη περίπτωση, να γίνει δεκτή η απάντηση μου.

πριν από 3 μήνες

7xgE3
7xgE3

ΖΑΒΟΛΙΑ...ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΤΟΛΗ??????

πριν από 2 μήνες

MixalisKir

suit σημαίνει κουστούμι .Όταν βάζεις το βελάκι στην λέξη δεν σου εμφανίζει κουστούμι / στολή . Θα πρέπει να έχει και τις δυο έννοιες. κοστούμι suit, two-piece suit στολή uniform, suit, costume, array

.

πριν από 2 μήνες

DimitraP7

Ναι αλλα αποφασιστε λιγο τι ειναι ? Μια ετσι μια γιουβέτσι

πριν από 3 μήνες

Edi556659

Κοστούμι η στολή αποφασησε τη είναι..

πριν από 4 μήνες

Athina463416

Συνεχίζετε και μου την μετράτε λάθος (κρίμα)

πριν από 3 μήνες

GiannisKan3

Στολη η κουστουμι διαλεχτε

πριν από 3 μήνες

MARYDEMENA

στολη ειναι costume. Πριν μου διορθωσε το suit σε costume

πριν από 3 μήνες

George-2

ακόμη δε το έχουν διορθώσει!

πριν από 3 μήνες

Taxiarchis9

Το suit ειναι κουστουμι

πριν από 1 μήνα

giota796123

Το suit το πατάω κ μου το μεταφραζει κουστούμι γιατί Το πιάνει λάθος ;

πριν από 1 μήνα

mironas2

Στολή

πριν από 3 εβδομάδες

spyros397386

το διόρθωσε !

πριν από 3 μήνες

SaradisSar

Αμ δε που το διορθωσε. Μια απο τα ιδια. Οποτε ας το παραβλεψουμε. Κοστουμι και τελος.

πριν από 3 μήνες