"Theyallhavecome."

Переклад:Вони всі прийшли.

1 рік тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Зверніть увагу на три форми дієслова come: come, came, come. Перша і третя форми однаково пишутся і вимовляються.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

На мій коментар щодо трьох форм come хтось поставив мінус. Цікаво, цей мінусувальник не згоден із правилом, яке легко перевірити за словником, чи просто був поганий настрій? А ще дехто вважає, що коментарі пишуть, щоб похизуватися своїми знаннями. Читав і таке зауваження. Так можуть думати лише занадто гонористі, котрі усяку підказку сприймають як приниження. А коментарі пишуться для всіх і кожен нехай бере те, що йому корисне.

Пишу про це тому, що частенько бачу мінуси чудовим коментарям, написаним людьми, що знають тонкощі мови, а недолугі "критики" ставлять купу мінусів, із-за чого деякі гідні коментарі переходять у приховані.

Люди, думайте перед тим, як ставити мінус! Неправильно поставлений мінус - це мінус Вам.

8 місяців тому

English978067

мають прийти чи прийшли

8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Тільки Прийшли, Present Perfect. Якби було Мають прийти, то have було б самостійним дієсловом, тому перед наступним дієсловом come потрібна частка to. They all have to come - Вони всі мають прийти.

8 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.