"Δεν συνήθιζα να πίνω γάλα όταν ήμουν παιδί."

Μετάφραση:I did not use to drink milk when I was a child.

πριν από 1 χρόνο

9 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

Πάντα χρησιμοποιούμε τα άρθρα "a","an", "the". Σε ποιες περιπτώσεις παραλείπονται. Ίσως ειναι στη γραμματική για προχωρημένους. Ξέρετε κάποιο ιστότοπο όπου μπορώ να βρω απάντηση?

πριν από 1 χρόνο

NikolaosVafeidis

Πάντα

πριν από 1 χρόνο

spdl79
spdl79
Mod

"I never used to drink milk when I was a child" is currently marked as incorrect, general strengthening on web. Perhaps the best translation - "I did not use to drink milk when I was a child" - sounds fine in American English, but it actually sounds completely wrong in British English. I know sticking a 'never' in there implies that there should be a ποτέ in the Greek, but 'didn't use(d) to' sounds very wrong to me.

πριν από 1 χρόνο

Valentine897317

Θα μπορούσαμε να πούμε: I did not use drinking milk, when i was a child"??

πριν από 8 μήνες

D_..
D_..
Mod

Όχι, used to do something είναι η δομή που σημαίνει ' συνήθιζα να κάνω κάτι'.
I did not use drinking milk, when i was a child = Δεν χρησιμοποιούσα πόσιμο(?) γάλα όταν ήμουν παιδί. (δηλαδή γάla κατάλληλο για κατανάλωση, εδώ το drinking είναι επιθετικός προσδιορισμός)

πριν από 8 μήνες

Valentine897317

Πολύ κατανοητή η εξήγηση για το"drinkig milk". Ευχαριστώ πολύ.

πριν από 8 μήνες

hariji1
hariji1

I not used to drink milk when i was a child.....είναι λάθος;

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Ναι, είναι. Η άρνηση δεν σχηματίζεται ποτέ μόνο με το not, πρέπει να υπάρχει και κάτι το βοηθητικό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το did, και το -ed από το ρήμα εξαλείφεται. ^.^

πριν από 2 μήνες

hariji1
hariji1

Thank you!!

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.