"She always knew."

Fordítás:Mindig is tudta.

April 3, 2014

21 hozzászólás


evacska

mindig ismerte? ez nem jó?

April 3, 2014

nagykore.m

Nekem sem fogadta el


bela0830

Ha a „know” után nincs kitéve tárgy, akkor csak úgy érthető, hogy tudta (azt), tudott róla/arról. (Ha az "ismerte" szót alkalmazod felette a fenti válasz jelenik meg)


TthKlmn

Milyen fenti válasz jelenik meg?


szilbog

Mindig tudott. Bejelentettem (2015.03.15.). Csak szövegkörnyezet kell hozzá, és értelmezhető magyar mondat (ez volt a "hiba", hogy nem), még ha nem is használjuk gyakran.


Fricc85

Miert nincs a mondatban az "is" szocska? igy ez nalam meg mindig csak azt jelenti ,hogy ő mindig tudta... :P


MartonGeza

Kénytelen voltam a "mindig tudta"-egyébként helytelen- fordítást beírni, hogy ne akadjak el a tanulásban. DE: Akkor lenne jó a "mindig tudta", ha az angol mondat végén állna egy "it", vagy "this", estleg "that". Akkor helyes lenne a tárgyas ragozás a magyar fordításban. Mivel azonban az angol mondat nem tartalmaz ilyen elemeket, a fordítás tárgyatlan ragozást kíván, tehát helyesen: "Mindig tudott"


Harga

"She always knew." Elég fura mondat, nem találtam rá példát a neten. Lehet, hogy egy kifejezés, amit nem szó szerint kell fordítani?


Sztankay54

Már megint félrevezető az un.segítség,mert szövegkörnyezet kéne a forddításhoz,mert feltételezhető az is,hogy kezdettől fogva (gyerekkorától) ismerte.She = Ő always = mindíg knew = tudta,ismerte. Hol van itt az "is" ?


webexstudi

nincs itt semmi is, minek kell eroltetni


aimre33

"Mindig is tudta" ismét egy rossz forditás!


aimre33

Az "is" nincs az angol mondatban. Ezt többen irták - helyesen. De megjegyzem Marton Géza kifejtése tetszik.


Harga

Pedig Duo szerint pont ez a jó. Te mit javasolsz helyette?


temes4

Miért nem " knew it"?


Harga

Az angol mondatokat készen kaptuk, ahogy ők használják. Valószínűleg így is jó, csak másik mondat.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.