A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She always knew."

Fordítás:Mindig is tudta.

1
4 éve

15 hozzászólás


evacska

mindig ismerte? ez nem jó?

4
Válasz4 éve

Harga
Harga

Jó. Jelezd nekik.

1
Válasz4 éve

aptg.gabi

hááááááát! még mindig nem fogadja el az álszent, tollas, nagy szemű. álnok, csőrös, karmos... :) jelentettem 06.27.

4
Válasz4 éve

Harga
Harga

Lehet, hogy az "always" miatt? Pontosan hogy van a mondatod?

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

semmi különös: "Mindig ismerte." ennyi :D

0
Válasz4 éve

Harga
Harga

Még mindig azt mondom, hogy szerintem jó.

0
4 éve

aptg.gabi

Jó vanna! Nem figyeltem! Köszi a válaszod! :D

0
4 éve

nagykore.m

Nekem sem fogadta el

0
Válasz3 éve

bela0830

Ha a „know” után nincs kitéve tárgy, akkor csak úgy érthető, hogy tudta (azt), tudott róla/arról. (Ha az "ismerte" szót alkalmazod felette a fenti válasz jelenik meg)

3
Válasz2 éve

TthKlmn

Milyen fenti válasz jelenik meg?

0
Válasz6 hónapja

szilbog
szilbog

Mindig tudott. Bejelentettem (2015.03.15.). Csak szövegkörnyezet kell hozzá, és értelmezhető magyar mondat (ez volt a "hiba", hogy nem), még ha nem is használjuk gyakran.

1
Válasz3 éve

kogu4
kogu4

(interesting) One of my friends knows you. Egy barátom ismer téged. I knew her very well. Nagyon jól ismertem őt.

1
Válasz5 hónapja

Fricc85

Miert nincs a mondatban az "is" szocska? igy ez nalam meg mindig csak azt jelenti ,hogy ő mindig tudta... :P

0
Válasz2 éve

Sztankay54

Már megint félrevezető az un.segítség,mert szövegkörnyezet kéne a forddításhoz,mert feltételezhető az is,hogy kezdettől fogva (gyerekkorától) ismerte.She = Ő always = mindíg knew = tudta,ismerte. Hol van itt az "is" ?

0
Válasz2 éve

webexstudi

nincs itt semmi is, minek kell eroltetni

0
Válasz1 éve