"Sheistalkingtothedog."

Fordítás:Éppen a kutyával beszélget.

4 éve

17 hozzászólás


Mamemimomu73
Mamemimomu73

Mi az, hogy "a kutyával beszélget"?! Talán "a kutyához beszél"... Nyelvtanilag helyes lehetne, de megnézem én azt az embert, aki a kutyával "beszélget". Ez azt feltételezi, hogy a kutya válaszolgat neki, nem? Legyünk egy picit ésszerűbbek :)

4 éve

AgnesBedo

Mert nem ismered a gazdikat :-)

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Hát ja, csak egy általam igen jól ismert gazdiból kiindulva nyilatkoztam, aki én magam vagyok :D

4 éve

AmbrusKrol

Igazad van . Én néha szoktam. Biztos vagyok benne hogy érti ;-)

1 éve

StTnde
StTnde

És a filmek nem ésszerűek? (Shrek a szamárral beszélget, Dr. Dolittle meg minden állattal!) Művészet témakörben járunk. Keress a feladvány mögé egy körülményt, de ne csak egy irányból közelítsd meg!

3 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Teljesen igazad van :) ("Ez a szamár beszél!" "Nem az a csoda, hanem ha elhallgat!" :D) Boldog Új Évet mindenkinek! :)

3 éve

StTnde
StTnde

Neked is Boldog Új Évet és jó tanulást!

3 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Köszi! :)

3 éve

a_r_de_m
a_r_de_m

"beszél a kutyával" nem jó , "beszélget a kutyával" jó? Helytelennek érzem az a megkülönböztetést. Utolsó élet , utolsó pont :(

4 éve

B-lapo
B-lapo

"Éppen a kutyának beszél" miért nem jó?

3 éve

feketesr18

a kutyának beszél nem jó?

3 éve

csabeszina

Itt nem a dolgok mögé nézésre van szó. A beszélgetés=kommuniáció, ami két irányú. Sem a maga módján válaszolgatás nem számít. A doulingo sem fogadja el ha csak a magam módján válaszolgatok... legyünk már értelmezhetőek.

10 hónapja

P.Gabor

A "..kutyához"--t -t is elfogadja.

4 éve

a_r_de_m
a_r_de_m

"beszél a kutyával" nem jó , "beszélget a kutyával" jó? Helytelennek érzem az a megkülönböztetést. Utolsó élet , utolsó pont :(

4 éve

kalti70

Beszél a kutyához -elfogadta 2015Máj18

3 éve

batinthesun

A kutyának beszél. -nem jó. A kutyaval beszel. - jo ...Okcsá

3 éve

HJWdesign

Azt nevezném beszélgetésnek, amikor mindkét fél megérti a másikat...

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.