1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "Saps si va venir tothom?"

"Saps si va venir tothom?"

Traducción:¿Sabes si vinieron todos?

October 4, 2017

4 comentarios


ManuelAren8

No tendría que ser van venir?


Oceanotti

Saps si van venir tots?

Saps si va venir tothom?

Tothom és un pronom singular. Possiblement se entendrà millor amb aquesta altra traducció: ¿Sabes si vino todo el mundo?

(Nota: La perífrasi * tenir que no és correcta en català. Pots usar haver de, caldre, ser necessari, etc., en el seu lloc.)


mariaeugen782772

Sirve también para el femenino?


Cfigmar

Pinchi pasado perifrásico, me confunde xd

Learn Catalan in just 5 minutes a day. For free.