A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Soha senki nem jön erre."

Fordítás:Nobody ever comes this way.

0
4 éve

4 hozzászólás


laszlo.tor

Érdekes kérdés a kettős tagadás feloldása. Én a másik megoldás mellett döntöttem, a program szerint helytelenül. ("Somebody never comes this way.") Magyarul mindegy, hogy valaki nem jön erre sosem, vagy senki jön erre mindig. Van ennek valami jelentősége? Az én megoldásom mást jelentene? Mennyiben?

0
Válasz4 éve

rock4ever

tagadó mondatban (a never-rel tagadtad) nem használhatod a somebody-t, helyette az anybody kell a mondatba

1
Válasz4 éve

Zsuzsi_K
Zsuzsi_K

A 'Nobody never comes this way' -el mi a gond?

0
Válasz4 éve

d.emoke

kettős tagadás (double negation) angolban nem helyes

1
Válasz4 éve