"Ineedanewspaper."

Tłumaczenie:Potrzebuję gazety.

1 rok temu

4 komentarze


RomanTajak

Dlaczego l mn, jak jest gazeta

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

To nie liczba mnoga tylko dopełniacz liczby pojedynczej. Czasownik "potrzebować" bezwzględnie wymaga zastosowania dopełniacza: PWN - potrzebować, szukać, używać.

  • Potrzebuję (kogo? czego?) jednej gazety.
  • Potrzebuję (kogo? czego?) kilku gazet.
1 rok temu

klosmiras

Dlaczego nie może być Potrzebuję gazetę?

6 miesięcy temu

lila897701

a newspaper - to gazeta ,a nie gazety

6 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.