"Wer trifft wen?"

Çeviri:Kim kime rastlıyor?

1 yıl önce

12 Yorum


MihribanAr6

treffen bulusmak degilmiydi

1 yıl önce

MihribanAr6

treffen bulusmak anlamina gelmiyormuydu?

1 yıl önce

MihribanAr6

treffen bulusmak anlamina gelmiyormuydu?

1 yıl önce

humetin

treffen =

sich treffen =

1 ay önce

humetin
  1. Ich treffe dich. =

  2. Ich treffe mich mit dir. =

1 ay önce

humetin

treffen =

sich treffen =

1 ay önce

humetin

Ich würde mich gerne mal wieder mit Dir treffen.

1 ay önce

humetin

treffen =

BEtreffen =

1 ay önce

humetin

Wo sollen wir uns treffen?

1 ay önce

humetin

Treff , der = Buluşma (yeri)

Treffpunkt, der = Buluşma noktası

1 ay önce

humetin
  1. jmdn/etwas treffen = Ich treffe die Zielscheibe. (Akk.)

  2. jmdn treffen = Ich treffe Dich. (Akk.)

  3. sich mit jmdm treffen = Ich treffe mich mit Dir. (Dat.)

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.