"Yorgun olmamıza rağmen yürüyoruz."

Çeviri:Wir laufen, obwohl wir müde sind.

1 yıl önce

6 Yorum


humetin
humetin

Obwohl wir müde sind, laufen wir...... desek ?

1 yıl önce

FraukeNahr
FraukeNahr

Ja, das kann man genauso gut sagen

10 ay önce

RavenNikol52

Off artık Almanca'dan sıkılmaya başladım

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Aynen ;-)

1 yıl önce

memoli14
memoli14

cümle yapısını anlamadım açıklarmıaınız

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

yürüyoruz = Wir laufen,
rağmen = obwohl
Yorgun olmamıza = wir sind müde => yan cümle! => wir müde sind (fiil yan cümlede sonunda)

https://www.colanguage.com/tr/almanca-yan-cümleler

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.