"Yorgun olmamıza rağmen yürüyoruz."

Çeviri:Wir laufen, obwohl wir müde sind.

October 5, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


humetin

Obwohl wir müde sind, laufen wir...... desek ?


FraukeNahr

Ja, das kann man genauso gut sagen


RavenNikol52

Off artık Almanca'dan sıkılmaya başladım


memoli14

cümle yapısını anlamadım açıklarmıaınız


SteffiBookworm

yürüyoruz = Wir laufen,
rağmen = obwohl
Yorgun olmamıza = wir sind müde => yan cümle! => wir müde sind (fiil yan cümlede sonunda)

https://www.colanguage.com/tr/almanca-yan-cümleler


Ahmetzalp5

Obwohl wir müde sind laufen wir


Gluslu0

sind wir müde neden yanlış.hangilerinde fiil başa geliyor anlamıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.