1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Yorgun olmamıza rağmen yürüy…

"Yorgun olmamıza rağmen yürüyoruz."

Çeviri:Wir laufen, obwohl wir müde sind.

October 5, 2017

9 Yorum


humetin

Obwohl wir müde sind, laufen wir...... desek ?


FraukeNahr

Ja, das kann man genauso gut sagen


RavenNikol52

Off artık Almanca'dan sıkılmaya başladım


memoli14

cümle yapısını anlamadım açıklarmıaınız


SteffiBookworm

yürüyoruz = Wir laufen,
rağmen = obwohl
Yorgun olmamıza = wir sind müde => yan cümle! => wir müde sind (fiil yan cümlede sonunda)

https://www.colanguage.com/tr/almanca-yan-cümleler


Yusuf12613

Frau Steffi, aber Sie der Beste in uns über Deutsch. Sie dürfen wir die Hoffnung geben.


Ahmetzalp5

Obwohl wir müde sind laufen wir


Gluslu0

sind wir müde neden yanlış.hangilerinde fiil başa geliyor anlamıyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.