1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What did we watch on Tuesday…

"What did we watch on Tuesday?"

Fordítás:Mit néztünk kedden?

April 3, 2014

12 hozzászólás


Gyrgy980589

Melyik szó utal a néztünkre?


Karsa5

A watch=néz. A múlt időt jelző segítségével " ...did we watch..."=néztunk.


zsjhvq

Én buta ..még a Tv-t is belevontam ebbe a kis mondatba


miklos44

A "watch" egyik jelentése a (MEG)FIGYEL, miért nem fogadták el a "Mire figyeltünk kedden?" fordítást? Ember legyen a talpán, aki néhány többféle módon is fordítható szónál jól oldja meg a fordítást, hacsak nem gondolatolvasó.


budai.doc

Egyetértek. Különösen bosszantó, ha a legördülő tippek között nincs is az a szó, vagy a megjelenő szavak nem mindegyikét fogadja el. Persze valószínű idővel minden a helyére kerül.


miklos44

Mondottam, ember küzdj és bízva bízzál.


budai.doc

...és az élet célja a küzdés maga.


TthGyula9

Egy, egy szó jelentése mindig a szöveg környezettől függ!


bandee941

"Mit néztünk kedden?" Jó


Tamas51

Én ezt látom az oldal tetején mintafordításként de azért gondolkodom rajta.


Lillykoffical

A napokat nem nagy betűvel kell írni? Ha nem, javítsatok ki.


Karsa5

Igen, a napokat és a hónapokat is.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.