"WhatdidwewatchonTuesday?"

Fordítás:Mit néztünk kedden?

4 éve

7 hozzászólás


miklos44

A "watch" egyik jelentése a (MEG)FIGYEL, miért nem fogadták el a "Mire figyeltünk kedden?" fordítást? Ember legyen a talpán, aki néhány többféle módon is fordítható szónál jól oldja meg a fordítást, hacsak nem gondolatolvasó.

4 éve

budai.doc

Egyetértek. Különösen bosszantó, ha a legördülő tippek között nincs is az a szó, vagy a megjelenő szavak nem mindegyikét fogadja el. Persze valószínű idővel minden a helyére kerül.

4 éve

miklos44

Mondottam, ember küzdj és bízva bízzál.

4 éve

budai.doc

...és az élet célja a küzdés maga.

4 éve

TthGyula9

Egy, egy szó jelentése mindig a szöveg környezettől függ!

11 hónapja

bandee941

"Mit néztünk kedden?" Jó

2 éve

Gyrgy980589

Melyik szó utal a néztünkre?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.