1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My brother is going to intro…

"My brother is going to introduce me to his wife."

Fordítás:A fivérem be fog mutatni engem a feleségének.

April 3, 2014

7 hozzászólás


Dzsilda

be fog mutatni engem ... mert hogy mást is bemutathat, lehet hogy nem feltétlen kell oda hogy engem, de ha odaírom az sem baj, ezért el lehetne fogadni - mindenesetre javasoltam.


CsillaG895765

Kicsit mást is jelenthet, ha 'bemutat a feleségének' :D ennek így van egy elég szerencsétlen jelentése. Valami durva nemzetközi jelzést is bemutathat. Szóval szerintem jó ott az az 'engem' :)


miklos44

Miért nem jó az "A fivérem.." helyett a "Fivérem.." határozott névelő nélkül. Szerintem a közbeszédben mindkét megoldást használjuk.


Sirdougles

... a feleségének engem, vagy ....engem a feleségének, az ugyan az! Mégis hibásnak veszi.


BenkBenede

Bátyám fivérem ugyanaz..


Dzsilda

a fivér lehet az öcsém is, úgy hogy nem ugyanaz


n.k.zsuzsa

My brother az öcsém is lehet, nem csak a bátyám, úgyhogy ugyanaz.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.