A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My brother is going to introduce me to his wife."

Fordítás:A fivérem be fog mutatni engem a feleségének.

0
4 éve

12 hozzászólás


Dzsilda
Dzsilda

be fog mutatni engem ... mert hogy mást is bemutathat, lehet hogy nem feltétlen kell oda hogy engem, de ha odaírom az sem baj, ezért el lehetne fogadni - mindenesetre javasoltam.

4
Válasz4 éve

budai.doc

Nem hiszem. Bárkinek bemutathatja, elvileg saját magának is. A helyzet persze hozhatja úgy, hogy egyértelmű az engem, és akkor elhagyható.

0
Válasz4 éve

zetorka

ott van, hogy me, tehát nem mutathatja be bárkinek, hanem engem fog bemutatni a feleségének

2
Válasz4 éve

Dzsilda
Dzsilda

így van! :-)

2
Válasz4 éve

CsillaG895765
CsillaG895765

Kicsit mást is jelenthet, ha 'bemutat a feleségének' :D ennek így van egy elég szerencsétlen jelentése. Valami durva nemzetközi jelzést is bemutathat. Szóval szerintem jó ott az az 'engem' :)

0
Válasz2 éve

zetorka

megint emiatt haltam meg, ráadásul a 20. kérdésnél :(

szóval megint jelentettem, hátha...

-1
Válasz4 éve

miklos44

Miért nem jó az "A fivérem.." helyett a "Fivérem.." határozott névelő nélkül. Szerintem a közbeszédben mindkét megoldást használjuk.

1
Válasz4 éve

Sirdougles

... a feleségének engem, vagy ....engem a feleségének, az ugyan az! Mégis hibásnak veszi.

0
Válasz2 éve

jozsef.tur

A program nem tud magyarul!

0
Válasz1 éve

BenkBenede

Bátyám fivérem ugyanaz..

0
Válasz7 hónapja

Dzsilda
Dzsilda

a fivér lehet az öcsém is, úgy hogy nem ugyanaz

1
Válasz7 hónapja

kakamatyas

Életszerű példamondat :D

-1
Válasz2 éve