"My brother is going to introduce me to his wife."

Fordítás:A fivérem be fog mutatni engem a feleségének.

April 3, 2014

10 hozzászólás


Dzsilda

be fog mutatni engem ... mert hogy mást is bemutathat, lehet hogy nem feltétlen kell oda hogy engem, de ha odaírom az sem baj, ezért el lehetne fogadni - mindenesetre javasoltam.

April 3, 2014

budai.doc

Nem hiszem. Bárkinek bemutathatja, elvileg saját magának is. A helyzet persze hozhatja úgy, hogy egyértelmű az engem, és akkor elhagyható.

April 4, 2014

zetorka

ott van, hogy me, tehát nem mutathatja be bárkinek, hanem engem fog bemutatni a feleségének

May 22, 2014

Dzsilda

így van! :-)

May 22, 2014

CsillaG895765

Kicsit mást is jelenthet, ha 'bemutat a feleségének' :D ennek így van egy elég szerencsétlen jelentése. Valami durva nemzetközi jelzést is bemutathat. Szóval szerintem jó ott az az 'engem' :)

January 18, 2016

miklos44

Miért nem jó az "A fivérem.." helyett a "Fivérem.." határozott névelő nélkül. Szerintem a közbeszédben mindkét megoldást használjuk.

April 7, 2014

Sirdougles

... a feleségének engem, vagy ....engem a feleségének, az ugyan az! Mégis hibásnak veszi.

July 27, 2016

jozsef.tur

A program nem tud magyarul!

September 24, 2016

BenkBenede

Bátyám fivérem ugyanaz..

December 24, 2017

Dzsilda

a fivér lehet az öcsém is, úgy hogy nem ugyanaz

December 24, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.