"Ei ne citesc nouă meniul."

Traducere:They read us the menu.

April 3, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


AlesiaCaza

Am scris.....,,they read us the menu"


Anamaria763834

Ca sa nu iti mai fie greu uita.te sa vezi unde scrie menu.


AlexandruM865560

De ce ,,read''si nu reads'.'


anaivan8

Reads se folosește doar la persoana a treia SINGULAR


_Victoria_2005

Pentru că reads se scrie numai la (he, she) dar nu la they


Slove652321

Pentru ca este plurarul


Slove652321

Adica: Daca scrii eu, tu, el (asta este la forma singular) atunci urmatorul cuv pe care il vei pune v a fi la plural, ex: reads,eats Iar daca scrii pers la a 2 sau a 3 a, atunci actiunea pe care o faci v a fi la singular, ex: read, eat Si propozitiile ar veni asa: He reads the newspaper (el citeste un ziar) We read the newspaper (noi citim un ziar) We read (noi) He reads (el) She reads (ea) They read (ei) I read (eu)


AngelicaVl11

Te pricepi... Mersi.


CarmenVlas3

Daca nu exista cuvântul the in cuvintele date ..de unde sa scriu

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.