"The women drink."

Traducere:Femeile beau.

April 3, 2014

25 de comentarii
Această discuție este blocată.


juncu2010

womAn este la singular,iar womEn este la plurarl :)


MinaJigau1

Exact! Pt ca nu ai cum sa zici womans.


Socaciu-Ma

S-ar confunda atunci cu woman's


MihaelaMariaS

Exact eu numai acum m-am prins de asta


geolic

Se zice,ca plural women,iar ca singular woman. Womans este incorect,iar,cand la un cuvant se adauga apostrof s adica:`s este la persoana a-3-a.Persoana a-3-a inseamna cand o persoana are un obiect.Iar To be+vb+ing=is drinking.Va voi arata 2 propozitii de genul:

The boy's sandwich. si The man is eating

Ati inteles?


delideliut

Doamne,in sfarsit am inteles de la cineva. Thank you


nicoanda

Cine poate sa ma ajute in legatura cu "a"sau "an" cum ar fi eu am un ceas in cazul asta "un" cum se traduce?? E vorba de genul substantivelor sau? Ca nu inteleg..thanks


Marina511453

Se zice an cand cuvantul incepe cu o vocala an arm, an eye. In rest e a: a chair, a house.


Victor07012000

Ex: an apple an orange a book a newspaper După cum observi "apple" și "orange" se încep cu vocale, iar "book" și "newspaper" cu consoane.


inidobre

Atunci cand cuvantul de dupa ele este consoana se pune a . Exemplu : a horse. Cand cuvantul de dinainte e vocala se pune an . Exemplu: an animal . Sper ca ati inteles!


MihaelaMariaS

An este la vocala de exemplu i have an apple si a este la consoana adica i have a cat


Andreea560012

Yes, the women drink.


adriel519021

ca sa inveti limba engleza trebuie savrei


proboteanu5

Îmi place foarte tare jocul aceasta


elena284674

Am zis femeile beau si a zis ca nu e bine


Daria555707

Iubesc aplicatia asta


proboteanu5

Femeile beau, înseamnă waman drink


inidobre

Nu,femeile beau inseamna the women drink si femeia bea inseamna the woman drink


MarinetandAdrien

Este correct Doolingo esti cel mai destept dintre toate pasarile care au egzistat vreo data SI chiar sa avut dreptate ca sa modificat programa.


macaveidan

Spune în engleză eat și traduce beau


macaveidan

Spune în engleză eats și traduce beau

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.