"The women drink."

Traducere:Femeile beau.

acum 4 ani

14 comentarii


juncu2010

womAn este la singular,iar womEn este la plurarl :)

acum 4 ani

MinaJigau1

Exact! Pt ca nu ai cum sa zici womans.

acum 3 ani

LucaLuca487394

Merci

acum 2 ani

geolic

Se zice,ca plural women,iar ca singular woman. Womans este incorect,iar,cand la un cuvant se adauga apostrof s adica:`s este la persoana a-3-a.Persoana a-3-a inseamna cand o persoana are un obiect.Iar To be+vb+ing=is drinking.Va voi arata 2 propozitii de genul:

The boy's sandwich. si The man is eating

Ati inteles?

acum 2 ani

delideliut

Doamne,in sfarsit am inteles de la cineva. Thank you

acum 2 ani

delia877837

Am inteles nu trebuie sa ne explici totul cat haul si baul

acum 2 ani

nicoanda

Cine poate sa ma ajute in legatura cu "a"sau "an" cum ar fi eu am un ceas in cazul asta "un" cum se traduce?? E vorba de genul substantivelor sau? Ca nu inteleg..thanks

acum 2 ani

Marina511453

Se zice an cand cuvantul incepe cu o vocala an arm, an eye. In rest e a: a chair, a house.

cu 2 luni în urmă

AnaAndreea7

Women

acum 2 ani

Andreea560012

Yes, the women drink.

acum 2 ani

adriel519021

ca sa inveti limba engleza trebuie savrei

acum 2 ani

Robyone333

Femeile beau ?

acum 2 ani

Daria555707

Iubesc aplicatia asta

acum 1 an

elena284674

Am zis femeile beau si a zis ca nu e bine

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.