Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The women drink."

Traducere:Femeile beau.

acum 4 ani

34 de comentarii


juncu2010

womAn este la singular,iar womEn este la plurarl :)

acum 4 ani

MinaJigau1

Exact! Pt ca nu ai cum sa zici womans.

acum 3 ani

LucaLuca487394

Merci

acum 2 ani

ALe84970

Nu tiai dat seama

acum 1 an

florinistr5

Yes

cu 4 luni în urmă

ElenaBonci

Nu mai

cu 10 luni în urmă

geolic

Se zice,ca plural women,iar ca singular woman. Womans este incorect,iar,cand la un cuvant se adauga apostrof s adica:`s este la persoana a-3-a.Persoana a-3-a inseamna cand o persoana are un obiect.Iar To be+vb+ing=is drinking.Va voi arata 2 propozitii de genul:

The boy's sandwich. si The man is eating

Ati inteles?

acum 2 ani

delideliut

Doamne,in sfarsit am inteles de la cineva. Thank you

acum 2 ani

delia877837

Am inteles nu trebuie sa ne explici totul cat haul si baul

acum 2 ani

nicoanda

Cine poate sa ma ajute in legatura cu "a"sau "an" cum ar fi eu am un ceas in cazul asta "un" cum se traduce?? E vorba de genul substantivelor sau? Ca nu inteleg..thanks

acum 2 ani

Marina511453

Se zice an cand cuvantul incepe cu o vocala an arm, an eye. In rest e a: a chair, a house.

acum 2 săptămâni

AnaAndreea7

Women

acum 2 ani

Andreea560012

Yes, the women drink.

acum 2 ani

adriel519021

ca sa inveti limba engleza trebuie savrei

acum 2 ani

Robyone333

Femeile beau ?

acum 2 ani

Daria555707

Iubesc aplicatia asta

acum 1 an

elena284674

Am zis femeile beau si a zis ca nu e bine

acum 1 an

AlexAlexan762412

Femeile beau.... Dar nu merge ..eupronunt bine

acum 2 ani

HaryHary20

Am scris din greseala doar

acum 1 an

viorica825665

s

acum 1 an

Teofana149109

Nu inteleg de ce mi-a dat aceasi intrebare de doua ori la rand. DE CE?????

cu 10 luni în urmă

damian130344

Ușor ca bună ziua

cu 8 luni în urmă

ProtasaDia

The women drink poate însemna și femeia bea.

cu 10 luni în urmă

VladPirvet

Nu poti sa iti dai seama daca "woman/women" este sau nu la plural eu am inteles ca e la singular

acum 2 ani

nicoanda

Iti dai seama dupa womAn e la sg si womEn la plural

acum 2 ani

diana_andr

Daca erau la plural trebuiau sa aiba "s" la final

acum 2 ani

nicoleta29081997

Il are pe wom"e"n in loc de wom"a"n

acum 2 ani

liziloo

De fapt e verb neregulat

acum 2 ani

IoanIleana

Nu ar trebui da fie drinks

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu, ”the women” este la plural, iar ”drinks” este doar pentru persoana a treia singular.

acum 4 ani

Valentina.lix.

Verbele nu se pun la plural... e corect asa cum este scris

acum 4 ani

codrinn_

La prezent așa e forma verbului pentru persoana a treia singular:

he / she / it eats

I / we / you / they eat

acum 4 ani

iustina2003

Nu ar trebuii sa fie womans?

acum 4 ani

MaryusBZ

Nu. Forma de plural a cuvantului "woman" este "women".

acum 3 ani