"Weeatthebread."

Traducere:Noi mâncăm pâinea.

acum 4 ani

19 comentarii


iustina2003

Bread nu inseamna paine?Ei imi zic "painea"de parca nu ar fii la fel...!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

nearticulat: bread = pâine
articulat nehotărât: a bread = o pâine
articulat hotărât: the bread = pâinea

acum 4 ani

Dumitrache_Alex

Asa e ! Ai dreptate

acum 4 ani

MinaJigau1

Daca zic inainte de bread "the" automat inseamna painea

acum 3 ani

niconine

Bread=Pâine , The bread=Pâinea.

acum 3 ani

Adelina738620

Mie imi zici.......!

acum 3 ani

DenisaCurc1

Exact

acum 2 ani

seby803453

Am o şmecherie

acum 2 ani

Victor215675

Uqi

cu 4 luni în urmă

SinicaSeba

Doamne ma mananc

acum 2 ani

Cosmin239743

Nu pot

acum 2 ani

mirunazont

Bread inseamna paine

acum 2 ani

Daria178545

Nu ma lasa sa pun

acum 1 an

Smiley236568

Lalalalalala

cu 8 luni în urmă

Marinela35145

Am.scris, "noi mancam.painea!Si ,zice ca nu e corect!

cu 3 luni în urmă

dragu2

E o tâmpenie

acum 3 ani

Adelina738620

Breab inseamna paine

acum 3 ani

Ramonici

Eu pronunt corect,dar nu luati in considerare.

acum 4 ani

TheBo5

....

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.