1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We eat the bread."

"We eat the bread."

Traducere:Noi mâncăm pâinea.

April 3, 2014

10 comentarii


iustina2003

Bread nu inseamna paine?Ei imi zic "painea"de parca nu ar fii la fel...!


fantomitzah

nearticulat: bread = pâine
articulat nehotărât: a bread = o pâine
articulat hotărât: the bread = pâinea


MinaJigau1

Daca zic inainte de bread "the" automat inseamna painea


niconine

Bread=Pâine , The bread=Pâinea.


Ema325723

La mine in loc de the se intelege a


AndruhaHad

Nu traduce corect ce spun eu corect el spune ca spun gresit


AndruhaHad

Nu eu spu cu o colega si tot asa

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.