"Onun telefon numarasına ihtiyacı var."

Çeviri:Er braucht die Telefonnummer.

1 yıl önce

3 Yorum


humetin

Onun bir telefon numarasına ihtiyacı var - Er(sie-es) braucht eine Telefonnummer.

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Die" yerine "eine" kullanırsanız, bunun yerine, kendisi için bir telefona ihtiyaç duyduğu anlamına gelir, ancak aranacak bir kişinin numarası değil.
Er braucht endlich ein eigenes Telefon / eine eigene Telefonnummer - damit seine Freundin nicht immer bei uns anruft ;)

1 yıl önce

siyam39
siyam39

Er braucht ihre Telefonnummer. Demiştim, cümleyi öyle algıladım çünkü. Bence böyle anlayanlar için de kabul edilebilir kurdukları cümle.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.