Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun telefon numarasına ihtiyacı var."

Çeviri:Er braucht die Telefonnummer.

11 ay önce

2 Yorum


humetin

Onun bir telefon numarasına ihtiyacı var - Er(sie-es) braucht eine Telefonnummer.

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Die" yerine "eine" kullanırsanız, bunun yerine, kendisi için bir telefona ihtiyaç duyduğu anlamına gelir, ancak aranacak bir kişinin numarası değil.
Er braucht endlich ein eigenes Telefon / eine eigene Telefonnummer - damit seine Freundin nicht immer bei uns anruft ;)

11 ay önce