"Ortaklığa ihtiyacı var."

Çeviri:Sie braucht die Partnerschaft.

October 6, 2017

21 Yorum
Tartışma kilitli.


Mcahit481294

"Er braucht die Partnerschaft" neden olmuyor?


AliS433157

Ben de buna takıldım "Er braucht die Partnerschaft"


ssonicc

Der mi die mi!!!


HilalOz3

parnerschaft ın artikeli die


Nicadox

Neden der değil de die?


HilalOz3

çünkü kel,menın artikeli o bu sitedde aratabilirsin merak ettiğin kelimeleri güvenilir https://www.pratikalmanca.com/almanca-artikel-bulma/


humetin

Was braucht sie ? Sie braucht die Partnerschaft (Akk.)


Ich_und_deutsch

Her defasında farklı çeviri olmaz ki ama kiminde ist var kimin de yok kimi er ile kimi sie ile kiminde hem die kullan dşyor kiminde kullanınca kabul etmiyor ama hepsinde soru tek.. Oeraklığa ihtiyacı var... Yeter ama.


MucahidCandan

Why die? Or why duolingo said that artikel od thia word is der! It must be dativ here so answer is den if ghe article is der


SerdarEilm

Arkadaşım niye dativ halini öneriyorsun ?


RasimKurtu1

Hiç burada vardan bahseden bir şey yok nasıl oluyor bu iş çözemedim


enanasya

Brauchen=ihtiyacı olmak.
Er braucht= ihtiyacı var
12 Kasım 2021


YaarMehmet4

Ortaklık + a. Buradaki a eki DATIV değil mi? ondan dolayı die artikeleri der'e dönüşmeli?


SelukahinP

Parantez içinde 'der Partnerschaft' yazmışsınız. Bu kelimenin artiklisi'der' mı yoksa 'die'mi. Eğer 'der' ise benim cevabım doğru. Yok 'die' ise o zaman parantez içindeki 'der' artiklisini kaldırın


Mge184245

Brauchen dativ değil akkusativ bir fiil galiba


kyzb4443

Warum er nicht ? ER braucht ein Partnerschaft =Sie braucht Partnerschaft


Duygu326467

Sie neden olmuyor


baba400118

Burada die yanlış eine olmalı. Ortaklık bilinen bir ortaklık değilki. Herhangi bir ortaklık. Dolayısıyla die olmuyor. Cümlenin başi olsa ve orada bir ortaklıktan bahsedilmiş olsa tamam.


UurGrsoy3

Er kişi nin ortağa ihtiyacı olmaz diye düşünmüşler sanırım.


Omerserdar1

Kelimenin uzerine gelince der artikeli var cevapta die var. Kendi kendinizle celisiyorsunuz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.