1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ortaklığa ihtiyacı var."

"Ortaklığa ihtiyacı var."

Çeviri:Sie braucht die Partnerschaft.

October 6, 2017

10 Yorum


ssonicc

Der mi die mi!!!


HilalOz3

parnerschaft ın artikeli die


Mcahit481294

"Er braucht die Partnerschaft" neden olmuyor?


AliS433157

Ben de buna takıldım "Er braucht die Partnerschaft"


humetin

Was braucht sie ? Sie braucht die Partnerschaft (Akk.)


Nicadox

Neden der değil de die?


HilalOz3

çünkü kel,menın artikeli o bu sitedde aratabilirsin merak ettiğin kelimeleri güvenilir https://www.pratikalmanca.com/almanca-artikel-bulma/


RasimKurtu1

Hiç burada vardan bahseden bir şey yok nasıl oluyor bu iş çözemedim


Ich_und_deutsch

Her defasında farklı çeviri olmaz ki ama kiminde ist var kimin de yok kimi er ile kimi sie ile kiminde hem die kullan dşyor kiminde kullanınca kabul etmiyor ama hepsinde soru tek.. Oeraklığa ihtiyacı var... Yeter ama.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.