1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do not miss this opportunity…

"Do not miss this opportunity!"

Fordítás:Ne szalaszd el ezt a lehetőséget!

April 3, 2014

15 hozzászólás


miklos44

A lehetőség "elszalasztása" jó, de az "elmulasztása" , miért? Szerintem mindkettő jó.


nagyenyed

most jelentettem hibának, a ne mulaszd el ezt a lehetőséget szerintem is jó


Medwekoma

hát még nem javitották :(


BelaKosa

Már igen.(01.16.)


katavamp

Én is "mulaszd el"-t írtam, csatlakozom az előttem szólókhoz. :)


Bagyes

Ezt írtam : Nem szalasztja el a lehetőséget. Nem fogadta el. Bejelentettem. Nem ez az angol mondat az ő fordítása szerint? "Do not miss you this opportunity!" Nem volt személy megjelölve, vagy a felkiáltójel csak egyes szám első személyre vonatkozhat az angolban? De erre még nem volt közvetett utalás sem a DOLIUNGO-ban eddig.


nagyenyed

Kár volt bejelentened, mert nem azt jelenti, amit írtál. Ez egy felszólító szerkezet, do not miss = ne mulaszd el, ne szalaszd el!


Bonzor

A felszólítás csak E/2. személyre vonatkozhat? Hogy mondjuk azt, hogy "ne szalasszuk el"?


vasvariistvan

Azt hiszem: Let we do not miss...


vasvariistvan

Vagy let us...


Sztankay54

A környezet piszkosul hiányzik ebben az esetben is.


Bauer01

Ne hiányold ezt a lehetőséget miért nem jó ???


Mittu_Domain

El ne szalaszd...! szintén nem jó :(


KovcsJzsef15

"Ne szalaszd el" vagy "Ne szalasszátok el". Az angolban a "TE" és a TI" nem különbözik, vagy ha nem így van javítsatok ki!!!


Marcsi75036

A ne hibázd el miért nem jó????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.