"Gömleklerim beyaz."

Çeviri:Meine Hemden sind weiß.

1 yıl önce

4 Yorum


OuzErkal
OuzErkal

Sind ist ne fark eder bu cümlede ya.

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Tekil ve çoğul :)
ich bin (ben)
du bist (sen)
er/sie/es ist (o)
wir sind (biz)
ihr seid (siz)
sie sind (onlar)
(Nazik: Sie sind (siz))

2 ay önce

SevilayTat1

Weib yaziyorum yanlis diyor ama weib b farkli bi harf oda yok ki klavyede

1 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

ß bir B,b değil. ß yerine ss yazabilirsiniz.

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.