"Gömleklerim beyaz."

Çeviri:Meine Hemden sind weiß.

October 7, 2017

6 Yorum


OuzErkal

Sind ist ne fark eder bu cümlede ya.

July 20, 2018

SteffiBookworm

Tekil ve çoğul :)
ich bin (ben)
du bist (sen)
er/sie/es ist (o)
wir sind (biz)
ihr seid (siz)
sie sind (onlar)
(Nazik: Sie sind (siz))

July 20, 2018

SevilayTat1

Weib yaziyorum yanlis diyor ama weib b farkli bi harf oda yok ki klavyede

October 1, 2018

SteffiBookworm

ß bir B,b değil. ß yerine ss yazabilirsiniz.

October 3, 2018

tahmazovma

Sind yerine ist kullana bilir miyiz? Mesela meine hemden ist weiß

October 27, 2018

SteffiBookworm

Tekil: Gömleğim beyaz. - Mein Hemd ist weiß.
Çoğul: Gömleklerim beyaz. - Meine Hemden sind weiß.

October 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.