"Gömleklerim beyaz."

Çeviri:Meine Hemden sind weiß.

1 yıl önce

8 Yorum


OuzErkal
OuzErkal

Sind ist ne fark eder bu cümlede ya.

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Tekil ve çoğul :)
ich bin (ben)
du bist (sen)
er/sie/es ist (o)
wir sind (biz)
ihr seid (siz)
sie sind (onlar)
(Nazik: Sie sind (siz))

4 ay önce

SevilayTat1

Weib yaziyorum yanlis diyor ama weib b farkli bi harf oda yok ki klavyede

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

ß bir B,b değil. ß yerine ss yazabilirsiniz.

2 ay önce

tahmazovma

Sind yerine ist kullana bilir miyiz? Mesela meine hemden ist weiß

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Tekil: Gömleğim beyaz. - Mein Hemd ist weiß.
Çoğul: Gömleklerim beyaz. - Meine Hemden sind weiß.

1 ay önce

kocer10

WeiB

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Weiss

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.