1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kaplumbağa, bir hayvandır."

"Kaplumbağa, bir hayvandır."

Çeviri:The turtle is an animal.

October 7, 2017

19 Yorum


Shyla727794

Bence başta "the" kullanmak zorunda değildik?


Hakan....

Burda neden is neden var


Neslihan666468

Benim anlamadığım aynı cümleyi kutucuklarla çevirirken neden the kabul etmedi A olarak kabul etti burada da the kabul ediyor?


ela413310

Bende is kullanmayı hep karıştırıyorum


Erdem33766

İs hep unutuyorum.. Hatır almak için naapmak lazım


muhammed230460

Aha amına koyayım bune zordır


Aklkp75

Ya is koymasak n'olur


BerraErduran

'am is are' ı halen çözemedim


Enes113280

neden ''an'' oluyor.


sistemkurdu

Çünkü a ve an bir tane oldugunu belirtiyor.


TunaAcm

Peki ne zaman a nezaman an kullanılıyor


cagdas605233

A sessiz harfle baslayanlarda, an sesli harfle başlayanlarda kullanılır, an apple, an egg, an orange. A plate, a soup, a pencil gibi


TCFatoUral

Teşekkürler bende anlamamistim sayenizde ogrendim


Selen194186

An bir kelimede ilk harfi sesliyse kullanılır mesela apart(ayrı) A bir kelimede ilk harfi sessizse kullanılır mesela dog


Ayegl150257

Başta kullanılırsa a sona doğru kullanılırsa an diye yaziliyor "bir" anlamında


AliMecnun

Ama an koyacağimiz yere a koyunca da kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.