"The boy says hello."

Fordítás:A fiú köszön.

April 3, 2014

10 hozzászólás


TiborZsolt

A "says hello" jelenti azt, hogy köszön?

April 3, 2014

Rekkancs

Szó szerint azt jelenti hogy azt mondja:Heló de az angoloknak ez azt jelenti hogy köszőn:D

April 17, 2014

mapa40

Ráadásul a Fiu kôszôn el. Jó választ adja be.

April 24, 2014

mapa40

Na, ezt soha nem talaltam volna ki

April 24, 2014

robogo32

Ranyomok a hellora, azt irja: jo napot, ezert nem irtam h szia, persze h azt fogadta volna el.

June 25, 2014

LaszloHorvath002

" Jó napot" választ a gép első helyen javasolja, de a beírásnál hibásnak tünteti fel. Ez így nem helyes.

July 28, 2014

nicol233739

Az a válasz h:a fiú köszön

June 24, 2015

DraSzekr

A hello helyett azt mondja hogy ,,zlo'' :o

February 17, 2017

wmarywu

mi a nyavajától lesz ez ELKÖSZÖN!!!!!!??????

July 5, 2017

ImreMaroti

A hitelesség kedvéért: A fiú mondja ,jó napot v. szia.Csak azért mert a részletekbe már többször belekötött a szerző.

December 8, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.