1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kadın oldum."

"Ben kadın oldum."

Çeviri:I have become a woman.

April 3, 2014

37 Yorum

Konu önem sırasına göre

Mr.Utkan

Verilen Türkçe cümlenin "Ben bir kadın oldum." olması gerekmez miydi. "bir" kelimesi cümlede verilmediği için "I have become woman" olarak çevirdim. Yanlış oldu tabi :(

April 3, 2014

sendenissen

Ayrıntılı açıklamanız için teşekkürler.Aynı hatayı okuyan hiç kimse bir daha yapmaz :)

February 1, 2015

semih173460

Kesinlikle

August 1, 2018

Murat478789

Çok teşekkür ederim

December 11, 2015

sait74053449

Elinize sağlık. Ya gözümde o kadar büyüyor ki bu ufak konular. Mesela a/an meselesi . Allah ne muradınız varsa versin. Tesekkurler. Diyebilirsiniz bu kadar teşekkür fazla. Ya bana 30 yıldır kimse anlatmadı bunu. Benim için çok kıymetli.

April 29, 2018

espadone

Bende:)

August 6, 2014

cevatim

Kadinlardan yana pozitif ayrimcilik var.bu programda. Yok kadinlara donustuk yok kadin oldum. Vs vs...hemen ziplamayin elestirmiyorum. Sadece bir durumu belirtiyorum..

March 4, 2015

okay659902

Tamam

April 2, 2018

asdjk01

Ya erkek degilmisiniz hep bi ustunluk isteyisinize deli oluyorum bari burda bi rahat birakin

June 10, 2018

memo44414

Seni anlamaya çalışıyorum ama bu kültürümüze uymuyor ki. "Ben erkek oldum" da yanlış. Sistemde her yaştan insan var değil mi.? Bu arada bu cümlenin yerini tutan başka cümleler var. "Ben insan oldum" gibi

April 16, 2015

Healer734784

Kesinlikle doğru söylüyorsun. Önemli olan cinsiyetimiz değil insanlığımızdır.

January 3, 2019

karadavut6

Bırak gardaş bırak. Bilerek yazıyorlar.isterse hoplasın isterse zıplasın. Kadınlar ayrımcıdır. Net bir ifade, kadınlar ayrımcı ve feministtir. Faşizan yaklaşım yapıyorlar.....

December 27, 2018

Murat478789

Ben de been yazdım

December 11, 2015

halilmutlu88

Have become ile became arasında fark ne ?

April 24, 2017

onder.karakoc

Ben de!

October 29, 2014

aysee.gul..

Olmak to be degilmi i have to be a woman olmaz mi

April 10, 2015

uzunoguz

"kadın olmak" burada "kadına dönüşmek" , "kadın haline gelmek"olarak anlatılmak istendiği için "become" fiili kullanılmalıdır. Kurduğunuz cümle ise bir zorunluluk cümlesi olup "bir kadın olmam gerek" anlamına gelir. @aysegulpilot

November 1, 2015

DirtySpeaker

Homofobics dislike that :)

November 21, 2017

27Vcz0TX

I become a woman neden kabul edilmiyor ?

August 28, 2018

flausbert

I have become a woman yakin gelecekte bitmis bir eyleme isaret ediyor (I became a woman degil I have become a woman).

Diger taraftan I become a woman genis zaman, (her zaman / genelde vs) kadin olurum seklinde cevirilebilir.

September 17, 2018

aleynalper

Turned into !!!buna ne oldu

June 8, 2015

PardusTR

" I have been a woman " neden kabul edilmiyor ?

August 21, 2015

BerkayKo9

I have been kadin oldun erkege dindun gibi bor anlam veriyoe

December 29, 2017

UtkuDenizz

Became var iken neden mal gibi have become falan filan yaziyoruz

January 26, 2018

CemTuran

I have become a woman = ben bir kadın oldum demek basit bir hata duzeltirseniz sevinirim.

July 22, 2018

miray836892

Have neden var cümlede

June 6, 2019

miray836892

Have neden ?

June 6, 2019

Ahmet460040

Yazdım kabul etmedi

August 4, 2019

metehan961044

A or one nerede be

September 8, 2019

ferhatdorak

I have been a woman ---neden olmuyor ??

September 28, 2015

mutlubasaran

"i have become a female" niçin olmuyor?

August 22, 2016

Polat4421

Bir yokki

March 11, 2018

DragonPetre

hatalı soru.

December 26, 2018

_mystify_

Allah belanı versin duolingo tam testin sonundayım bu kelimeyi verdi ve boom bi daha yapmak zorunda kaldım

August 6, 2019

Primalshade

Örnekler şheqil knKa

July 24, 2018

theMan07

İ too

December 18, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.