1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The house has nineteen rooms…

"The house has nineteen rooms."

Çeviri:Evin on dokuz tane odası var.

April 3, 2014

22 Yorum


e.korkmaz

19 yazdım kabul etmedi önceki sorularda sayıyla yazınca kabul ediyordu


BBAydin

Saatlerde kabul edilir. Türkçe'de de ingilizce'de de yazım hatasıdir cümlede rakam yazmak.


kratsaimtu

Şimdi yazdım gayet kabul etti?


sude_ece_1304

Ben de sayıyla yazdım ve kabul etti başka bir kelimdede hata yApmış olabilir misin?


Dissappointed

ALAKASI BILE YOK BI ONCEKI SORUDA ONUN 50 TANE KIYAFETI VAR DEDIM KABUL ETTI BUNDA ETMIYOR SACMA


Silver_Moon.60

Gerçekten saçma


MustafaYld745709

Ev on dokuz odaya sahip kabul edilmedi


serdarestik

Bence bu ev değil düpedüz pansiyon :)


bilgin892685

Nesneler için has/have kullanılmaması gerekmiyormu?


Arife447179

Nesneler bir şeye sahip olamıyor ki bence soru yanlış


Sertac26

sayıyla da kabul etmeliydi


Nuh550115

evin 19 odası mevcut cümlesindeki yanlış nerede acep


ferdi48130

Artık sahip i bırakıp var a gelmeniz lazım. Türkcede sahip daha çok soru cümlelerinde kullanılıyor. Evin on dokuz odası var bitti :)


OlcaytoSati

Evin Ondokuz odası var yazdım kabul etmedi


KaanAkdeni2

Evinde on dokuz oda bulunuyor cümlesi yanmlışmıı


z4732

Ev değilki o villa


Furkan488067

Ulen biride yazmamış bu cümle there are ile kurulur diye? Ben mi yanlış biliyorum


edanur.karakas

bu evin on dokuz odası varı neden kabul etmedi taneye gerek yok bence


yarensena12

Yazıyla on dokuz yazdım oda yazıyla bir dokuz yazdı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.