1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "What is the cause of all thi…

"What is the cause of all this?"

Μετάφραση:Ποιος είναι ο λόγος για όλα αυτά;

October 10, 2017

4 σχόλια


Valentine897317

"ποιος είναι ο σκοπός όλων αυτών"....γιατί ειναι λάθος?? Πώς θα το λέγατε αυτό??


Aikon17

Η πιο σωστή απάντηση θα ήταν: Ποια είναι η αιτία για όλα αυτά. Όμως αποδίδουν το ίδιο νόημα και οι φράσεις: -Ποιος είναι ο σκοπός για όλα αυτά- καθώς και -Ποιος είναι ο λόγος για όλα αυτά


panosii

Το "ποια η αιτία όλων αυτών" νομίζω πως είναι σωστό


jaye16

"ποια είναι η αιτία όλων αυτών". Με το ρήμα είναι είναι ήδη μια αποδεκτή απάντηση.

Διαφορετικά, είναι λάθος.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.