1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πείτε μου ποιο κομμάτι θέλετ…

"Πείτε μου ποιο κομμάτι θέλετε!"

Μετάφραση:Tell me which piece you want!

October 10, 2017

7 σχόλια


Valentine897317

"tell me what piece do you want"......γιατί είναι λάθος??


Theofa

Έχω την ίδια ερώτηση! Γιατί είναι λάθος το "what";


xanialidia

Χρησιμοποιείται το " which", γιατί η δευτερεύουσα πρόταση είναι αναφορική και όχι ερωτηματική. (Θα βάζαμε το what, εάν έλεγε:"Πείτε μου τι κομμάτι θέλετε")


OG7e3

Δε νομίζω πως η δευτερεύουσα πρόταση είναι αναφορική .Είναι ερωτηματική, γιατί ρωτάει ποιο κομμάτι θέλετε. Χρησιμοποιεί το which γιατί σημαίνει "ποιο απ' όλα" (γιατί αυτό εννοεί), και όχι το what, που σημαίνει απλά "ποιο" ή "τι". Τώρα, γιατί δεν μπαίνει το do στο you want, αναρωτιέμαι μήπως στις δευτερεύουσες ερωτηματικές δεν μπαίνει, γιατί το εχω δει και σε άλλα παραδείγματα.
Παρακαλώ κάποιος υπεύθυνος να μας απαντήσει.


jaye16

Δεν ρωτάμε "ποιο κομμάτι θέλετε" > Αλλά διατάζουμε να μας πείτε "ποιο κομμάτι θέλετε"

Είναι προστακτική δήλωση και όχι ερώτηση.

Το κύριο ρήμα είναι "Tell me".... "Πείτε μου...''

Για μια ερώτηση θα λέγαμε: "Which piece do you want?"


03xa1950

Tell me which piece you want. Αυτή είναι η απάντησή μου. Γιατί είναι λάθος;


jaye16

Επομένως, εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, αυτό σημαίνει ότι είχατε ένα λάθος.

Αυτή είναι η σωστή μετάφραση. Μπορείτε να το δείτε στο πάνω μέρος αυτής της σελίδας.

"Πείτε μου ποιο κομμάτι θέλετε!" Translation:Tell me which piece you want!

Επομένως, εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, αυτό σημαίνει ότι είχατε ένα λάθος.

Επομένως, εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, αυτό σημαίνει ότι είχατε ένα λάθος.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας. Αυτό θα μας βοηθήσει επίσης να αποκλείσουμε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πρόταση.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.