Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We want to prevent this."

Μετάφραση:Θέλουμε να το αποτρέψουμε αυτό.

0
πριν από 10 μήνες

9 σχόλια


ntimosp

Σε άλλη ερώτηση το "prevent" το μεταφράζετε "εμποδίζω". Εδω γιατί το θεωρείτε λάθος;

1
Απάντησηπριν από 8 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

@dimstath @ntimosp Μάλλον δεν έχει προστεθεί ακόμα στις εναλλακτικές μεταφράσεις :/

0
Απάντησηπριν από 8 μήνες

Valentine897317

" θέλουμε να το προλάβουμε αυτό"........είναι λάθος?????

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Το προλάβω στην συγκεκριμένη περίπτωση στα ελληνικά χρησιμοποιείται λίγο ιδιωματικά. Δεν θα έλεγα πως θα ήταν το πιο κατάλληλο ρήμα ως εναλλακτική μετάφραση. :/

0
Απάντησηπριν από 8 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

θέλουμε να το εμποδίσουμε?

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

It would be correct, but since there is "this" in the sentence, it would be nice to include αυτό as well. ^.^ As for the verb, it's probably not added in the alterlatives just yet. :/

0
Απάντησηπριν από 8 μήνες

dimstath

στη λίστα υπάρχει και το εμποδίσουμε γιατί εκλαμβάνεται σαν λάθος;

0
Απάντησηπριν από 8 μήνες

lio210803

"θέλουμε να αποτρέψουμε αυτό"...το δείχνεις σαν λάθος. Δεν θα έπρεπε να λέει "we want to prevent it this" για να μεταφραστεί ".Θέλουμε να ΤΟ αποτρέψουμε αυτό"?

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Όχι. Τα αγγλικά δεν είναι πάντα απευθείας μετάφραση των ελληνικών :P Η σωστή απάντηση είναι "We want to prevent this", όπως και να χει.

Θα μπορούσες να πεις "Θέλουμε να αποτρέψουμε αυτό", αλλά κυρίως σε περίπτωση που θέλεις να δώσεις έμφαση ή κάνεις κάποια σύγκριση του τύπου "Θέλουμε να αποτρέψουμε αυτό και όχι εκείνο."

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες