"Her kedi süt sever."

Çeviri:Jede Katze mag Milch.

October 10, 2017

10 Yorum
Tartışma kilitli.


guven.altunay

alle katze mag milch doğru kabul edilmiyor


nisa19212

Her kedi=jede katze, alle katzen=bütün kediler, senin cevabın yanlis, butun kedi süt sever mantikli mi?


Serhat285862

Burayı Nasıl Geceriz Peki.


SteffiBookworm

Alle Katzen mögen Milch.


Fatihan16

her kedi çoğul değil midir? mögen değilde niçin mag?


SteffiBookworm

"Alle" çoğul gerekir -
Alle Katzen mögen Milch.
"Jede/Jeder/Jedes" tekil gerekir -
Jede Katze mag Milch.


Sena_Mutlu

Katzen olması gerekmiyor mu??←_←


SeaBlack3

Ya doğru cevap verdik yanlış diyor


skrnu

Neden dogru cevaba yanlis diyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.