1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Her kedi süt sever."

"Her kedi süt sever."

Çeviri:Jede Katze mag Milch.

October 10, 2017

11 Yorum


guven.altunay

alle katze mag milch doğru kabul edilmiyor


SteffiBookworm

Alle Katzen mögen Milch.


nisa19212

Her kedi=jede katze, alle katzen=bütün kediler, senin cevabın yanlis, butun kedi süt sever mantikli mi?


Serhat285862

Burayı Nasıl Geceriz Peki.


SeaBlack3

Ya doğru cevap verdik yanlış diyor


SenaNurMutlu

Katzen olması gerekmiyor mu??←_←


Fatihan16

her kedi çoğul değil midir? mögen değilde niçin mag?


SteffiBookworm

"Alle" çoğul gerekir -
Alle Katzen mögen Milch.
"Jede/Jeder/Jedes" tekil gerekir -
Jede Katze mag Milch.


haticeturg8

Jede Katze mag Milch doğru olduğu halde kabul etmiyor


SeaBlack3

Ya iki hakkımı yedi doğru cevap vermeme rağmen


Serhat285862

Burayi Nasil Geçecez.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.